L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, June 22, 2010

ttg sesuatu...

Sedar tak sedar, da masuk tahun ke tiga aku blaja kat UiTM ni..
& mmg xsedar pun ni adalah semester terakhir aku,
juga pengalaman baru aku masuk dalam bidang pekerjaan...
mmg ni bukan pertama kali aku bekerja
tp suasana yg sgt brbeza...
yang penting aku xkan kene tengking &
kene herdik lg camne yang pernah aku
trime dulu sbb xpandai pkai excel...hahahaaaa~

skrang aku da tau byk bende..n aku xnak org
pandang rendah lg kat aku..tu yg plg penting..
aku sedar skrang, pelajaran mmg amat penting
supaya org xpandang rendah kat kite..
Tp..thanks gak utk 'die' yg menyedarkan aku..

Aku akan praktikal kat Tourism Selangor Sdn. Bhd..
aku yg pilih..tahla..
aku xtau nape xbley berpisah ngan bidang ni..
mayb aku da didedahkan ngan bidang ni..
ataupun mgkin gak...
tah...
tp aku da janji nak lupekan dia n segalanya ttg dia..
n i want to fully my promise!!
i can do it!!

Masuk je hari kedua aku da bizi sgt2..
stat ujung bulan ni n awal bulan depan penuh ngan xtiviti..
klu bley aku nak terlibat ngan sume xtiviti..
aku nak sebanyak boleh pengalaman yang ada..

Lg pun aku seronok keje kat sini..
aku dikelilingi org yang bek2 sume..
Alhamdulillah..
lgsung xkedekut ilmu utk tunjuk ajar aku..
n i want to do the best...
n make everyone proud of me!!!

pomish!!!!

No comments:

Post a Comment