L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, December 27, 2012

Salam Rindu

It's a very2 long time tak updated! OMG... ok.. rindu sangat sebenarnya nak post and share everything tapi banyak sangat yang limited nyeee.. so blog dibiarkan sepi.. Tapi dalam hati cuma ada satu rasa.. i miss everythingg !!.

Ni pun tatau la berjaya ke tak nak post dengan ehsan Wireless KL ni.. dengan harapan je sebenarnya..

Dalam masa beberapa hari lagi da nak menginjak ke tahun 2013. Wow! pejam celik.. pejam celik dah menginjak setahun lagi umurrr.. ( Oh! after 9 months okey! ).. Dalam tak sedar je..

2012.. The best month i ever had.. Dalam tahun ni jugak la aku bertukar status dari single kepada berdua.. Alhamdulillah.. Akhirnya aku dipertemukan jodoh dengan insan yang amat2 aku harapkan daripada tulang rusuk dia aku diciptakan.. Dan.. akhirnya 01.06.2012.. aku disatukan & sah menjadi isteri buat Mohd Rushdan Bin Khamis.

And.. Now. today.  aftter 7 months becoming Rushdan's wife.. yes. i'm happy with my marriage.. Dan aku sentiasa mendoakan semoga kebahagiaan  ini berkekalan hingga akhir hayat.. Amin.

And.. also relationship with all my BFF..aku harap berkekalan hingga akhir hayat walau apa pun status kami.. and ...( banyaknyee and... haha ) until now, aku bersyukur sangat sebab persahabatan kami berkekalan same cam dulu2 ( tym bujang )

Okey stop dulu.. smg berjumpa lagi nanti.. Welcome 2013.. !!

Tag : Mohd Solleh, Mohd Khalid, Mohd Yusaimir, Fyra Faheerah, Nurra Aida << Stay Da Same >>

** Takde gamba sbb internet lembap ^^

1 comment:

  1. anniversary 1hb 6..mine, 1hb 3. wahhh senang nak ingat bersama! hehehe. da 7 bulan ek kawen, rasa macam da setahun jekk. semoga berbahagia sampai syurga, fida! :)

    ReplyDelete