L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, September 11, 2011

Setelah sekian Lama...

Wehaaaaa.. Aku berjaya gak megonline hari ni.. Series skrang perkara paling teruja klu dapat online lagi2 ade peluang nak update blog.  Sekarang berada di Shah Alam.. Lame dah rase tak menginap kat Shah Alam ni..Sejak keje ni langsung dah jarang datang Shah Alam. But, Shah Alam always in my heart ^__^..

Semalam memang hepiiiiii sangat sebab dapat spent tym same ngan Aida, Amir & Khalid.. Shopping moping kat Uptowm pastu sesat kat Murni USJ.. 


"I MISS U" .. "POISON" .. "DON'T WORRY" .. Dan.. Camera Lumix baru orang tuuuu. ( Jari 5-5 tala ke Yusaimir ) Haha ^^

Special thanks kat Amir sebab blanjeee lagiiii.. hehehe.. Aku dah niat, tapi ko kua duit dulu tapi pahale share ye sebab aku dah niat awal2.. Haha ^^ & Aida sebab menggigihkan diri drive & Khalid sebagai tour guide separuh jalan sebab die naik sampan g Hawaiiii sebelum sempat sampai Shah Alam..

Reach home at 5am..wehaaa ^^.. Tu pun klu ikut Amir, ajak p tgk KLCC pulak sebab die nak kire KLCC tu bape tingkat.. Haha
But, Soleh tak join sebab kat KL..Takpe, Next week 'Raya Tak Jadi' okey!


Next topic...

Ade satu perasaan yang aku tak mampu nak  lukiskan dalam blog ni..Tapi, aku yakin walau setebal 857 muka surat manuskrip pun, walau sepanjang 44 hari bercerita pun, ianya masih tak dapat melahirkan rasa hati ni..

Ada satu rasa gembira yang tak mampu diungkapkan sekarang, tapi tak terkecuali rasa gugup, gementar, persoalan, sedih & macam2 lagiiii la... semuanya sebab CINTA, ikatan & kekecewaan.

Parah kan.

Terus terang, aku rasa hepiii sangat bila hubungan antara aku ngan Rushdan direstui oleh kedua2 belah pihak & hari jumaat yang bakal tiba ni akan memeteraikan satu ikatan hati antara keluarga aku & keluarga dia.. Tapi semakin hampir pada ikatan semakin banyak persoalan yang bermain kat fiikiran, makin banyak ujian yang mendatang?

Someone?

And.. Dalam keadaan yang macam ni kawan2 adalah perkara yang terlintas dalam kepala.. Oh! Camne agaknya aku nak hidup tanpa kawan2?? 


Dan.. Aku nak stop kat sini sebelum makin banyak aku melontarkan pertanyaan tanpa ada apa2 jawapan..





*Mungkin ada banyak persoalan yang tak memerlukan jawapan kan...

No comments:

Post a Comment