L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, April 20, 2010

Hari2 terakhir kami...

meniti minggu2 terakhir bersama shbt2 tersyg &
UiTM dihatiku membuatkan perasaan aku tersentuh syahdu..
dalam xsedar da 3 tahun masa berlalu..
da 3 tahun aku kat UiTM shah alam menimba ilmu & jutaan pengalaman..
jutaan dugaan, pahit maung kami lalui bersama,,
dan akula antara manusia plg beruntung di atas muka bumi ni sbb ALLAH kurniakan aku shbt terbaik di waktu ssh dan senang...
aku sgt menyayangi shbt2 aku..
amat2..
dan detik2 terakhir ni mmg sgt sayu..
walaupun xterungkap dgn kata2..
Setiap saat yang kami lalui terasa sgt berharga..
kenangan kita akan ttp tersemat dalam lubuk hati hingga akhir hayat..
Buat semua sahabat2 ku..
kamu semua adalah permata plg berharga yg kumiliki..
sayang kamu!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment