L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, April 9, 2010

Tentang hati.....

ACt, sebenarnye aku da nak tggalkan blogspot yg memeningkan kpla ni..
tp..tahla..tetibe aku rase nak menaip sesuatu utk dikongsi bersama..
ttg hati...

Malam ni n 2,3 malam sebelumye mood aku btl2 xbaik...
aku sedaya upaya kawal mood aku spy xnampak ketara sgt..
aku perlu nampak ok dgn org lain..walaupun dalam hati
aku cukup berkecamuk..

plan aku malam ni nak wat academik writing cnfirm terbantut g..
kple aku xdapat tumpukan pada tu sume..

sume sbb hati, sbb perasaan...
sbb aku demam..
aku klu badan camni mulela ngade2 pun datang tetibe...
sensetif pun muncul tanpa diundang..
mood usah cite ar..
hancuss...
tu la aku..
ade waktu aku nak dimanje, diambil perhatian, dimanja, disygi..
dicemburui, dihargai..
tu lumrah pmpuan pe..

bg seorang perempuan, apa yg plg penting ialah kasih syg,
caring, keikhlasan n kejujuran..
Hati pmpuan ni space die kecik je..
hanya utk seorg..
klu die syg sorang, sorang tu je la yg die syg..
kec kes2 terpencil...

tp...

ape korang rase ble u need smone tp die xpernah ade..
ble die xpeduli ape korang buat, ape mslah korang..
suka, duka korang..
die pun xpernah nak share ngan korang pape..
n tetibe korang rase xdiperlukan dalam hidup die..
ble korang nampak die bleh buat sume bende tanpa korang..
n korang xtau pape pasal die..
ble korang rase die xperlukan hubungan tu lagi..

ble syg da xde makna nye lg...
ble xde sape yg amik tau n amik peduli ttg korang..
ble rase diri sunyi sgt..
ble korang rase idup ni kosong..
nothing..
but, u have that relationship..

i dun know..

1 comment:

  1. syg..
    sy prlukn syg sngt lam idup sy..
    kdg2 sy trlalu leka kt cni..
    tp seleka mane pom sy,sy ttp ingtkn syg..
    cz tnpa syg,sy xkn smpai ke thp nih lg..
    i luv u so much..
    n i really need u!!

    ReplyDelete