L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, April 26, 2011

Dun ever look back!



Mengenang pastu terkenang.. Ishhh.. It comes suddenly. Tetibe ada rasa sakit hati yang amat sangat. Puas pujuk hati..

"Tu kan kenangan" 

Tapi tu la..susah betul bila bercakap ngan hati, tak pernah nak mudah faham..kang klu cakap bahasa Jepun kang langsung plak tak faham.

Memang kan :: Terkadang hati selalu mengundur ke belakang..Merenung kembali sesuatu yang tak sepatutnya perlu dikenang.. Tapi, kalaulah punya ubat untuk menghilangkan kenangan terdahulu.Menghilangkan ingatan & segala yang terkait dengannya.

Itu kata hati aku...

Takde pun niat nak mengenang ngenang, nak bukak balik luka lama pastu lebih kurang cam curah minyak panas. Sakit okey! Tapi betul..it comes suddenly & its hurt!
Bila ingat balik..rasa nak campak semua  kenangan tu dalam laut paling. paling. paling dalam. OH!

Semalam berlakulah sesi luahan hati + perasaan + emosi ngan Rushdan. For the 1st time aku rase bersyukur yang teramat sangat sebab memiliki seorang lelaki yang sangat understanding.. 
Mula2 aku memang ragu2 sangat nak citer ngan die.. Tapi, on that tym, i need someone to tell every single things, all my feelings & what my heart says..

Dan...
Bila aku citer.. unexpected !! langsung tak seperti yang aku duga. He's so smart, matang & yang paling penting setiap kata2 dia satu motivasi untuk aku.. something that i rily2 need !

Sungguh.. Dia anugerah terindah dalam hidup aku yang ALLAH gantikan bila aku let go seseorang satu waktu dulu.. Inilah hikmahnya. Terima Kasih Ya ALLAH !!

Dun ever look back! Ishh..memang tak nak pun.. Terkadang kenangan tu datang bukan di undang pun, tak menjemput pun..tapi, sesuka die je nak datang.. Pasrah jela.. Tapi pasni bila datang lagi kenangan2 yang mengusik jiwa tu..Sorry, tak layan okey! ( I hope so... )

Life must go on...grudges are waste of perfect happiness kan. Bersyukur dengan apa yang ada ye Cik Fyda ^^..Yup. I will !

No comments:

Post a Comment