L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, April 10, 2011

My Big Day ^^

Tarikh Konvo dah ditetapkan..It was on :

18 Mei 2011

Yeay! Orang pertama yang aku kasitau mestilah Incik Rushdan dengan pesanan..
"Abg mintak cuti okey!" 
Then die cakap..
"Okey sayang''..
Hati berbunga2..
Then, Family aku... Tapi Kak Lily ngan Kak Lya confirm la tak dapat datang sebab tym tu weekday..anak2 sekolah..
Takpe, yang penting..
Mak, Mak Leha, Abah WAJIB datang!
Kawan2 aku plak..Akmal awal2 g cakap bizi..Soleh plak 'InsyaALLAH'..Amir satu sidang ngan aku, tapi tak kire pas tu nak ko belikan bunga gak sejambak..yehaaaaaaa..
Plan aku plak, nak tempah coklat yang ada nama kami semua..MC 228! Oh! can't wait pastu :
 Tempah Baju
Beli Wedges 3 inci..Harus..
April..cepat berlalu okey!

Before that.. Hutang library..oh! No Pay, No Convo! Hahaha..Akan dilunaskan seberapa segera..^^

1 comment: