L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, June 28, 2011

Kalaula Jepon tu dekat...

Aku paling tak suke kalau kepale serabut. maknenyeee..banyak mende nak fikir ke, kecewa ke, ape yang aku nak tak dapat keee..Ah! tak sukeee!

Tapii Pidahh..Tu kan lumrah hidup! Ko bagus sangat ke semua yang ko nak ko dapat? Best sangat ke ko sampai tak nak rase kecewa, hepii je mamanjang..Kalau dah nama manusia, mesti kene tempuh punye semua tu.. Ok. Yelaaaaaa T__T

Bile aku serabutt?..Aku paling suke menyendirii, malas nak bercakap, gelak tak ikhlass.. Sebab tu aku tak suke masalah! Sebab masalah sebabkan kepale aku berputar ligat, memikir! Urghh!

Sekarang ni memang mood agak tak baik. tak..bukan agak..memang tak baik! So, maknanya aku suke bersendirian, malas nak bercakap, malas nak keluar lagi2 mendengar masalah orang..plus+++ boleh sakit otak nanti..

Kalau la Jepon tu kat dekat cam dari Shah Alam p Petaling Jaya.. Dah tentu 2,3 hari ni aku dok termenung bawah pokok sakura.. Macam ala2 orang putus cinta menanti kekasih hati kembali.. haha



Tapi..Jepon tu jauhh kot! Kat Malaysia ni pokok ketapang je yang ada.. tu pun horor semacam. Kang kire2 nak tunggu kekasih hati, yang lain plak datang. so, how?.. Dok je la umah.. lagi selamat. Sekurang2nya bahaya untuk disimbah asid dapat dijauhkan.

Arghh! mengarut dah aku neh.


2 comments: