L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, June 27, 2011

Upset!

Lame tak updated..Bersawang habes blog aku..huh..Sebab?...

1. Internet takde!..klu semata2 nak g CC sebab nak updated blog memang tak la..

2. Mood tak okey. Sebab? Upset! Tipu! tengok ko happy go lucky je weh...Haha..memangla..Dalam hati ade orang tau? Takde kan..So?

Okey...

Sebab upset? tatau nak citer camne.. Tahla, ye aku tau bukan rezeki lagii & aku juga yakin yang ALLAH sedang menyediakan sesuatu yang terbaik untuk aku, tapi.. As a human..Perasaan upset tu tetap wujud. Rily2 need motivation.

Tapi aku tetap yakin dengan adanya Usaha + Sabar + Tawakal pasti yang terbaik menunggu.. ok. ni motivasi untuk diri aku sendiri.

Tukar topik ahh..Actually,

1st aritu niat nak updated pasal jumpe kengkawan kesayangan Esora, Syahila & Cangap..opss..Dayah..Haha..
Tapi, dah basi, lapuk..so, click jela kat URL ni ye 
::http://pschonur.blogspot.com/2011/06/with-isaurashahila-n-hafidah-at-kl.html :: (Ngap..benarkan aku amik URL ko ni ala2 kite ni partnership eh. Haha )

2nd.. Nak la updated pasal percutian 3 hari 2 malam ke PD with geng Cuti2 Crazy.. Pun tak kesampaian juga.. So, Khalid..Curik URL ko ye..Derma seikhlas hati.. Huhu..Click here 

Okey. Dah. Settle update mengupdated..Tq kengkawan sebab mempermudahkan kerjaku..Hehe

Sabtu 25/ 06.. Aku amik ujian berkomputer (Driving) & Alhamdulillah..Lulus! Woow Weee..Yeay! aku bakal memiliki lesen L tak lame lagi..*Kembang hidung..Alaaaa..aku dapat lesen tym umur 17 tahun..tak kecoh pun.. Kate orang yang iri hati.. Ade aku kesah?!

Sabtu malam.. Free driving class with Incik Rushdan. Oh! En. Abg ni memang suke kasi aku kelas memandu percuma. Cukup rela hatii.. Aku?? Sukeeeee sangattttt (Tangan ke bahu, mata pandang atas)..Haha..

Dan.. Malam tu aku dapat bergunung ganang pujian..

"Sayanggg dah terer bawa kete!"

"Dah terer dah sayang abang ni!"

Haaa.. tula antara kata2 yang berbau pujian & ransangan dari En. Abang bila aku mampu drive kat atas jalan raya yang lengang yang klu tengok maharaja lawak tengah2 jalan tu pun, confirm takkan kene langgar, pastu jalan raya 3 line..3-3 aku punye line, kete auto yang just tekan minyak ngan break je...^^
Pandai beliau amik ati aku kan..Pasni amik limpa, pedal, jantung plak keh! Haha.
Then, This coming Friday..

Interview ngan Boustead Holdings Berhad untuk Skim Latihan 1 Malaysia..Sumpah! Sangat Berharap!

Plisss..Pray for me!

Gambar sekadar hiasan..

1 comment: