L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, January 25, 2012

Ini Kisah Paling Indah KAMI.

Sabtu :: 21/ 01/ 2012 ::


Kami semua seperti yang dibawah ....


Ye.. Kami semua seperti yang diatas telah pun menjalan aktiviti BBQ at Pantai Bagan Lalang, Sepang Goldcost..

Dan..

Amat hepiiii sampai tak terkata sebab rase seronok bila dapat kumpul ramai2 & bergelak ketawa bersama walaupun agak tak lengkap tanpa kehadiran Fyra, Tapi yelaa.. Orang nak bertunang. Takot hilang seri.. katenyeeeee.. ^^



But.. We have fun together!



Dengan sony M-16.. Kami berposing sakan !


Iyeee.. Inilah kami yang gedixx....


Khalid Playboy? OMG!

 


Cuti2 Crazy Geng! Wehaaaa ^^



Ok. Ni gambar Kasih Sayang..Hehu.


Selepas bergedix sakan, kami menikmati makan malam yang sedappp bersama.. Dengan hidangan yang kami sendiri sediakan.. Mestilah sedap.. Kami yang masak sendiri tapi giant la yang perap ayam tu kan.. of kos! Tanpa Fyra sape la yang nak perapkan.. Keh3


Our Diner.. Yehaaa ^^


:: Tamat Hari Sabtu :: 


 Then, Hari paling membahagiakan ialah hari Isnin.. Sebab.. Fyra bertunang! Dengan Botak of kos!



Fyra, Congrats Dear!

Kite tumpang gembira untuk kebahagiaan awak..  And, It means both of us are totally NOT AVAILABLE!! Dah laku! Wehaaaa ^^




OK. I kasi Extra large sebab risau tak nampak cincin.. Keh3

Dan.. Bagi aku hari2 & detik2 indah ni menyebabkan aku tersenyum sepanjang masa. Menyebabkan aku terasa betapa bahagianya hidup aku & penting aku cukup rasa bersyukur dengan setiap detik paling membahagiakan dalam hidup aku bersama insan2 tersayang di samping aku.



Akhirnya.. Segalanya berjalan dengan baik seperti apa yang kami rancangkan.. More kepada angankan sebenarnyee.. Hee ^^

Tapi yang penting angan2 tu dah hampir jadi kenyataan.. Alhamdulillah. Berkat doa semua & rasa bersyukur tu cuma DIA saja yang tahu.

Cukup rasanya. Mahu tinggalkan noktah setakat ini.. Salam penuh kasih beserta cinta & sayang yang tak pernah berbelah bagi.


2 comments:

  1. will remember this precious moment with all of our friend. hope our friendship until the end. persahabatan kita amat bermakna! i will never forget all of u especially you~ ^_^

    ReplyDelete