L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, March 23, 2011

On His Birthday..

Dear Rushdan..
"Happy 29 Birthday..Wish you full of happiness,  healthy & what are you dreams come true. Mengenalimu adalah takdir terindah, Menyayangimu adalah pilihan yang paling tepat & Menjadi pendamping hidupmu adalah impian & harapan.."
Abaikan quote lain2..arahkan pandangan mata anda pada number sahaja..banyaknyeeee..eh. dah tua! eh. eh. eh.. hahaha..Kejam kan aku..dah la bold, siap large g..klu dia baca ni mesti die cakap "Sampai ati syg kan, buli abg.." weks! jauh takpe!

On his birthday.. secara seriusnya, dari tiga minggu lagi, aku hangin sangat sebab tengok schedule merah sepanjang minggu.. Maknanya, aku takkan dapat cuti.. So, i've to plan something.. Special !

Kebetulan, aku selak surat khabar & terbaca la plak biz coklat, trus idea datang.. Tapi takes time gak sebab aku tak tau ada sediakan perkhidmatan penghantaran atau tak. sampaila aku add kat FB.. Then, she replied 'ada'.. Aku pun check Blog dia..Wow! cantik coklat2 dia. Sweet!

Secara ringkasnya, aku pun mesej la pada Kak Mazliana..act, memula aku panggil 'Puan' tapi, die replied 'Akak'..mayb die tak selesa ngan panggilan 'Puan'. Yang bestnyee.. Kak Lya cuma tanye die suke bola ke kereta? & warna kegemaran.. Aku plak yang rase surprise.

19 March 2011.. Incik Rushdan terpaksa pegi Nationwide untuk mengambil bungkusan sebab tym anta tu die takde kat umah.. & sebenanye suprise dah tak jadi sebab.. Siva ( Bukan nama sebenar ) penghantar Nation Wide punye pasal tak nak telefon die. kat bungkusan tu tulis no fon aku.. sah2 la kantoi! aku dah siap mesej kasi no telefon, die wat tak tau je..huh. hampeh! Tapi takpe sebab hasilnye...

Taraaaa...

See the keteta..Kereta tu buat daripada White Chocolate yang sedap!

Kak Lya, Thank you so much okey. Tak payah bayar deposit atau pape.. Dah siap buat baru aku bank in kan..harganya cuma RM60 include postage..sangat berpatutan kan.

Kawan2 ku sayang, aku dah dapat idea untuk kite punye konvo..every chocolate must have our name!

Rushdan, Thanks sebab menghargai..senyuman & ucapan terima kasih dah cukup buat kite bahagia!

Kepada sesape yang berminat detail nye seperti kat bawah ye :



Million thanks Briiliant Chocolate!

Masuk je umur 29 Tahun.. Incik Rushdan trus praktis nak jadi papa mithali..ngeh3..
See...


Ampon sayang! Birthday Boy tak leh marah2! hahahaha..wek!

No comments:

Post a Comment