L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, March 5, 2011

Impian kamu..Harapanku!

Sekarang ni mood tengah rindu kawan2..lagi2 bila z tagged gambar lame..betul, susah sangat nak describe rindu yang bergunung ganang ni. Okey tak pe. Rindu itu indah!


Gmbar yang di tagged oleh z, walaupun aku hanya sebatang camera..Ceh. Tq z tagged aku ;P

Fyra, congrats for u'r first job! kte doakan segalanya baik & awak dapat yang terbaik.

Khalid, Hopefully gak ko dapat keje.. not to worry, akan ada manisnya dari buah kesabaran. mungkin ALLAH bagi ko rezeki lambat sebab dia nak uji ko & bagi yang terbaik.

Aku? Resignation letter dah sampai ke pihak yang sepatutnya menerima.

Sekarang ni aku still create plan untuk masa depan aku.....& dia.. InsyaALLAH, pas effective perletakan jawatan aku ni semuanya dah cukup untuk flow step by step ape yang aku rancangkan.
Seriusly, aku kuat sebab dia yang sentiasa ada di sisi aku. Sentiasa support aku & setiap kata2 dia penguat semangat bagi aku.

Thanks Rushdan!

Edi nikah hari ni. tapi aku tak dapat ikut sebab..of kos la tuntutan keje! Pagi tadi sempat singgah umah Mak Leha..Ok. semua mata pandang aku...Aku dah tau dah maknanya..Cam nak lariiii..

"Tinggal kamu ngan Zaidah je lagi ni, Jangan banyak main sangat, serius sket! Mak kamu ngan aku ni dah tua!" Mak Leha

"Kamu rancang ke? Plan elok2..Jangan la tak jadi lagi kali ni!" Kak Lili

"Neti nak kawin? Hahahaha...." Along

"Dik, Selagi akak tak kawen, kamu jangan ngade cakap nak kawen!" Aku

"Kalau ada orang masuk minang Zaidah tu, aku kawin kan je, settle semua. senang!" Mak Leha

Cheiyt! Pe ni !

Aduiii.. Ni la topik paling malasss aku nak join. sebab aku lah sasaran utamanya.. tensen ah!

Paling aku marah mestila Along aku...gelak jahat! Huh. Okey! silapnye aku gak, dulu kuat sangat mengata die..konon2 aku membayangkan die tukar lampin anak tym dah bongkok sebab kawen tua.. Last2 pas die kawen, die kasi balik serangan balas. Ceh. Tak sopan!

Alaaa..Baru 25. Kak Lya dulu kawen 26.. Setahun g..Setahun tu macam2 bole jadi tau.. Haaa..ayat penyedap ati!

Sebenarnye, aku takde la fikir sangat pasal bab ni. Walaupun, kekadang jeles gak la tengok kawan2 dah bersuami. Sebabnye, aku still lagi membina imaginasi, ha..bahasa motivasi gitu..ahaks! imaginasi untuk menggenggam master. Tapi, stress bab kawen tu datang bile aku dapat serangan2 macam pagi tadi..

Tapi, setiap kali aku Rushdan cakap pasal impian dia nak hidup ngan aku..Seriusly, harapan aku menggunung tinggi ! Serius aku tak nafikan impian aku lagi besar dari dia. Cuma kali ni aku lebih santai..sebab aku yakin..Kalau aku sebahagian dari tulang rusuk dia, ALLAH takkan pisahkan aku dari dia.

Paling indah, bila dia tau impian aku nak dapatkan master, dia bagi sokongan 100%.. Tapi, buat masa ni keutamaan aku ialah dia, Rushdan.. Mungkin step nya agak panjang untuk penuhi setiap keinginan aku tapi kalau aku percaya aku mampu, ianya tak mustahil kan.

2 comments:

  1. ohh tengkiu sbb taruk nama saya.
    susah2 je!! haha

    ReplyDelete
  2. fyda
    sgt rindu semua2 ok
    rase cm nk putar balik je mase
    hukhuk

    ReplyDelete