L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, February 26, 2011

Masalah Wanita..

Tetibe..

Susahnye nak describe RINDU kan. When someone cross on ur mind tanpa sedar. suddenly! Pastu mule la, mengimbau kenangan bersama..kejap2 senyum, kejap2 murung, sampailah satu ketika air mata mengalir tanpa sedar...last2 pandang kiri kanan..Oh! hopefully no one see me like this! sebab.. tafsiran orang mungkin ko terlepas dari tanjung rambutan.. It happen when i rily miss someone.

Pastu mule la. fikiran meracau tak tentu pasal. ade je yang tak kena.. Rase nak marah takde sebab, rase nak melenting tak tentu pasal.. nak merajuk tetibe, moody..

Semalam dok depan pintu rumah aku, tetibe ayam jalak lalu depan aku, lalu takpe lagi..yang aku tak bley tahan die kibarkan sayap die depan aku. macam bagus je.. mungkin die nak tunjukkan die ade sayap, aku takde. Tapi tak perlu kot. Mungkin gak die akan pk aku akan dukung or peluk die sebab sayap die yang cantik.. Dia totally silap tym.

Tanpa berfikir panjang aku hadiahkan crocs adik aku tanda pujian terhadap kepak die yang cantik tu.. Sampai melompat ucap terima kasih. terus hilang tah p mane. padan muke!

Esoknye.. Sakit perut tak hengat..nak bangun dari kerusi pun malas. Kerusi kayu nampak cam katil yang ade tilam VONO.  Oh! Tandanya Incik PMS la ni. seksa beb.
Every month dia datang menjengah, kadang-kadang boleh dibawak berunding sakitnye, kadang-kadang memang tahap tak boleh.

Emosi tak payah citer..silap sikit je habiss.. & terkadang boleh berlanjutan ke 2 or 3 hari secara terus menerus.. Orang tak bersalah pun kadang2 jadi mangsa, orang bersalah apetah lagi kan.

Seriusly, situasi ni memang agak membimbangkan & menyerabutkan di kalangan para lelaki. Menadah diri untuk menjadi mangsa terutama dari Cik Girlfrin.

To Incik boifren, harap memahami. sekian. sob3.




1 comment:

  1. huhu...xpenah brubh ea...msh mrh org eh tym pms tuu..huhu =D

    ReplyDelete