L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, February 2, 2011

Month of love?



Dah 3,4 hari cuaca cam kat Korea. Hari ni barula matahari menampakkan wajah, tu pun segan2 g...still lagi main cak. cak. kejap ade, kejap hilang.. Tapi, angin yang bertiup memang sejuk..Trus pesan kat angin..Sampaikan salam rindu buat Rushdan yang jauh. Oh!

Bukak je mate betul2 macam kena gam..sejuk! masuk kali ke 3 posponed alarm, tarik lagi selimut..Pastu senyum..Pidah! Wake up! jangan malas..list belum complete! & 2, 3 hari ni jugak masuk office lambat. Hahaha~

Then, realize something..Yeay! Akhirnya January melabuhkan tirai...Hari ni dah 2nd day February! Urmm.. February? Yang paling best ngan bulan ni ialah bila muncul je 14 February. Sori ah. Aku memang sentiasa excited klu nak sampai je tarikh tu. Mesti ade yang cakap wat hape nak sambut, membangga2kan sangat la..bedose la sambut..apelaaa..

Beb, suke ati la..

Camni la, sume tergantung pada niat. 14 February satu dunia tau kot, hari untuk berkasih sayang sampai orang dah tau on that date harga bunga & coklat yang melambangkan kasih sayang akan naik melambung2. So what? Hari yang diiktiraf satu dunia tu.. Ala, ko celebrate hari raya haji klu buat maksiat tetap berdosa, walaupun hari raya tu suci. Same gak..klu setakat jadikan hari tu untuk expresskan rasa cinta & sayang pada yang tersayang tanpa melanggar batas2 & hukum agama..dose ke?

Itu pendapat aku.. Setiap orang ada pandangan masing2 kan..

Cuma aku harap on that date aku dapatlah keluar makan dengan dia sekurang2nya..
Tapi, bila memandangkan booking room schedule merah je.. trus rase nak nangis..maknanya, aku kene ade kat resort ni on that date..mungkin sampai malam. Pastu aku sedapkan hati..ala..hari2 la hari untuk berkasih sayang.. ishhhh~
Untuk menambahkan best kat ati.. Esok belum pasti..rilex je..oh!

Lagi2 la Incik Rushdan sekarang ni berada jauh.. di JB..Johor Bharu, diulangi..JOHOR BHARU..dan bukanlah Janda Baik.. Terase jauh sangatttt.. Walaupun padahalnya, klu dekat takde pun selalu jumpa tapi bila jauh ni, memang betul2 terasa jauhnya.. Dah la pergi emergency! ishh..

5 hari lagi menanti dengan sabarrr... Rase cam nak tunggu 5 bulan.. mula la mood len macam..sedih, pilu, sentap..sume jadi satu..Ah! menci ngan feeling yang tak bestt ni...Pastu ati aku cakap.."Oi! Incik Rushan awak tu bukan p berperang pun." Hahaha..Aku nak tergelak la plak.

Sayanggg.. 5 days to go! *kesat air mata..sob3.

2 comments:

  1. Bukan 14 febuary saja.
    hari-hari dalam february ialah hari kasih sayang :)

    ReplyDelete