L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, January 30, 2011

January, tolonglah cepat berlalu..



Aku selak kalendar hari ni *Dengan muke tak puas hati..January lagi??? Lamenye... Dah lame dah kot aku pejam, celik..Pejam, celik...Tak habes2 g bulan January..Urghhh.
Esok last day January..Oh! Esok pun still January lagiii..
Tak. Bukan pe.. Lambat sangat aku rase..Mase bejalan cam sipot..kenal sipot? Ha..Ni ha binatangnye..



Sipot ni klu die bejalan, memang tak usah cakapla..
Aku bukan ape..Tak sabar sangat nak sampai ke bulan Mei..Februari, Mac, April...OMG! 3 Months to go!!
Tak sabar nak sarung jubah kat badan... Tu yang aku cuba nak sampaikan..

Oh! February, Mac, April..Cepatlah berlalu....

1 comment: