L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, January 17, 2011

Follow the flow..



Okey. Ape maknanya bila seorang perempuan mengadu kat seorang lelaki bahawasanya dia sedang bersedih & need someone to talk with?? & Lagi..Tanya kat that guy if kalau2 dia ade kekasih baru  after dah single??..

Bila aku bertanya pada hati aku..Jawapan nya..that girl for sure ada perasaan pada that guy kan..and kalau that guy layan, layan and layan.... it will happen again.

Sekali lagi...

Klaka kan..Yes. Sangat...

Kepercayaan sebagai tonggak utama..tapi, pengalaman lalu gak banyak menghantui.

Apa kesudahannya memang aku tak dapat nak jangka. Feel distance. jauh hati. memula aku tolak gak rase jauh hati ni..Tapi, makin hari rase makin tak best..

And..

I remain myself, Jangan terlalu berharap..sebab, esok bukan kita tentukan..Kita cuma mampu merancang..

Semalam Ain & Family datang umah.. Lame tak jumpe si ketot.. Akak, Mak sume cakap aku dah berisi..dah gomuk!

Wooo..Aku memang kuat makan..Bak kate Soleh.. ade jin dalam badan..hahahaha~ lagi ngah pressure skrang..lagi la..5 min sekali aku lapar..

Tambah2 kerja aku camni..sebulan tanpa cuti & kerja 12 jam tanpa henti.. Memang bagi aku ni sume pengalaman..Kalau ikut tahan ke tak, memang aku nak cakap yang aku dah tak tahan..
Tapi, aku masuk ngan cara baik, and aku nak kuar pun dengan cara yang baik. Kalau ikutkan memang nak chow je..but, its not me.

Walau apapun, aku motivasikan diri aku untuk sabar, bertahan and anggap ni as a first experience yang akan mematangkan diri.

Fyda..Follow the flow, and hope everything will okey!


No comments:

Post a Comment