L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, January 13, 2011

Oh !!!.........

Mood aku sangat la tak baik dalam minggu ni..Memang macam2 jadi kat aku..& aku sendiri tak tau pe permulaan nye tapi tetibe je stress ni menjengah dalam hidup aku dalam sebulan 2 ni rily2 smooth..Aku baru je post entri yang keje aku rileks & tak stress kan..memang permulaan nye camtu, sampai la hari sabtu menjelma..Everything changed! Oh!

AHAD menjelma gak..

 Walaupun tak dapat cuti aku ngan Incik Rushdan tetap berusaha memenuhi impian..Makan sate!!!!! Yuhuuuu...Di mana? Haaa..Di Sate Kajang Haji Samuri..hahahaha...gigih okey Incik Rushdan nak makan sate sampai bawak aku p Kajang..

Haaa..Incik Rushdan & Sate..hahahaha~ suke kan.

Dan..

Perkara yang paling membuatkan aku terharu ialah..Suprise!!!!! Oh! serius aku rase nak nanges...

And..

Bila aku bukak je pembalut...



Tiga buah Buku Dr. Tuah!!! Perasaan aku cam nak feluks2 je Incik Rushdan...Wooo...Rase je baru..tak buat pun okey..Heeeee~
Patutlah  asik tanye pasal ni je..takkan lupe sampai bile2!

Btw, He's very romantic & sweet.. Aku paling. paling. paling suke suprise..Syg, Tq so much!!!!

Isnin yang kelam..

Tensen balik..gile2 punye tensen kali ni..memang tak dapat bendung dah..memang aku asik nangis je..stress & preasure sesangat..
Apelagi, Dalam rela ngan terpakse, Incik Rushdan terpaksa mendengar keluh kesah beserta sedu sedan aku pada hari tersebut..Nasib baik ade die, klu tak memang khalid la mangsanya..huhuhuhu~

Selasa & Rabu..

Dapat arahan g Kelana Jaya..dalam ke tak ikhlasan yang amat sangat aku langkah kan juga..Cheiyok3...Malamnye aku xcited gile bile dapat dating 2nite..Tapi..Hampa sebab Incik Rushdan demam & saakit pale...
Isssshhh..tym2 ni la plak si demam & sakit kepale nak menyinggah..huh.. Kecewa..sob3...

Pe g..aku paksa Aida, soleh ngan Amir la teman aku melepaskan perasaan yang gundah gulana...Together with korang memang hilang sume masalah aku..Roti Canai cheese + Maggi goreng aku sorang telan..Hahaaha~ Soleh siap suh azan kat telinge aku, suh Jin kua..keh3..aku stress beb. tolong faham!

Pastu p uptown..

Soleh nak carik selipar..aku heran ngan dak soleh..asal ku ngan aku mestiiiii beli selipar..pakai buang ape???

Pilihnye bukan men beriya, belinye tak!

Rabu..

Training for the whole day..purchasing, HR, sales & Marketing, Finance & semuaaaa...

Macam badan aku boleh kerat 18 je! Arghhhh!!!!!!!!!

And...

I had make my decision..Muktamad!

Bersyukur gak ade kawan2 & si dia yang tersayang yang sentiasa menemani aku..To all my syg'S...Tq so much...Syg korang semuaaaaa!!!!!!

2 comments:

  1. oo tu lah incik rushdannye!!
    ele bukan ada orang tu kata kurang suka makan sate ke?? pe cer nehh? haha
    btw, kalau kite..dah pelok betul2 dah! tak main lah tpo2. heheheheheh :P

    ReplyDelete
  2. Awk, tetibe sate jadi feberet kite..hahaha..tak lame g pizza plak...yeeehaaa~
    yang betul2 wat gak tak mentioned je..ngeh.ngeh.ngeh~

    ReplyDelete