L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, January 6, 2011

Mengimbau kenangan..


Laici Susu Free !!!!! Half tu Kem yang sedot..kteorg tak sempat g tau tak!

Dari malam semalam lagi.. Tah kenape aku rase cam ade something yang sangat2 aku rindukan..Okey..Mr. Rushdan is the first la..tapi ade lagi..Oh! I miss Shah Alam so much..bukan setakat Shah Alam tapi semua kenangan2 yang berkait ngan Shah Alam..Perkara yang amat2 aku rindukan ialah Seksyen 2!
Pastu..Khalid, Kem, Soleh, Amir, Lan, Fyra, Akmal ! Badly Miss all of u!
Kalaulah SHCH ni ade cawangan kat Shah Alam..aku lah orang pertama yang wat surat transfer..Hahaha~ Tapi, tu memang takkan berlaku. Ok. stop berangan.

Lame gile rase tak lepak same2 kan..Lame giler tak gelak tak hengat dunia..Lame giler dah adengan kutuk mengutuk secara terang2an tak dilakukan..patut rase bahu kiri ni ringan sket..hohoho..lagi2 klu ade Izlan Busukkk, memang banyak dose la, tambah lagi ngan Kem..Abesss..Bese khalid akan selalu pasrah pada keadaan, Soleh lak wat2 tak tau..Fyra? muncung panjang sedepa tapi asal cakap nak belanje je trus senyum sampai telinge..ceh. hahahaha~

Biase waktu lepak dari kol 8 sampai la kedai Abg Mus tutup.. kami la pelanggan setia. Asal ade orang salah order je, memang rezeki kiteorg la tu nak minum air free..Hahaha~

Dapat je air free, mesti round 1 meja.. Kem paling last..sebab sekali die sedut habes setengah cawan..tu klu cawan besau, klu cawan kecik? habis kiteorg yang len..sedut udara je?? So, untuk rezeki bersame besenye Kem akan sedut last..hak3..

Tu belum campur air berbayar lagi..bayangkan lah, Kem je dah minum 2 gelas besar teh o ais, Diulangi..2 gelas besar okey..tu belom campur g air suam ngan air kosong..Okey..Kire2 sorang dua gelas, tapi kekadang bleh mencecah 3...Bese 2 meja yang kiteorang duduk tu memang muat2 je untuk cawan2 kiteorang..hahahaha~

Tapi paling best klu dapat tau Akmal nak datang...bau2 rezeki makan & minum free macam akan ade je..cepat2 clear meja..konon2 blom minum..hahahaha! pecah rahsia..Akmal..Kem punye idea! Hak3..

Dalam banyak2 kenangan paling tak bleh lupa tym plan nak wat BBQ..Haru biru betol..Klaka tak usah citer ah..Kem & Soleh trus OKU..aaa..aaa..aaa..aaa..aaa..Sengal! Okay..yang tu aku..tapi, penyebabnye korang okey! Pastu paling bangang tym aku terkena ngan Kem mase p beli barang kat Tesco..memang tak boleh lupe..Grrrr..Tak mao ingat g!!!!!!

Ni 1-1 nye gambar tym 1st plan BBQ..Hahahaha~ Hampeh!

Pastu lagi, tym pekenakan orang bakar pangkal straw..Mengong betol!!..Fyra la paling truk kene..Hahahaha..Aku ingat g tym nak kenekan balik Kem yang jaat..Boleh plak straw tu timbul tak mao tenggelam2...cheiyt! Tak sopan punye straw.

Uwaaaaa...Rindu. Rindu. Rindu !!!!!!


Abg Mus yang setia menanti kehadiran kami..

Tym celebrate B'Day Soleh with cute cup cake..Bajet takde..tym ni ngah praktikall..So, This year..Secret Recipe..Okey?
&
Cekodok tu..Hahahaha...Jangan lupe eh..Hadiah hari jadi tu okey. Mesti ko rindu nak makan cekodok aku kan..ngeh3
:: Semoga suatu hari nanti kenangan ni boleh tercipta semula..walaupun dalam keadaan yang sangat berbeza ::

1 comment:

  1. hahahaha...
    nape name aku di highlight yg jaat2 je ek....
    krg asam ko pidah..
    but i miz all da memories at s.alam....

    ReplyDelete