L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, January 8, 2011

♥ All My Life ♥

Semalam yang suram..Sebab? Aku dapat berita yang amat. amat. amat. amat...mengecewakan..Punyelah banyak amat. Tu kalau aku rajin menaip mau penuh entri ni dengan perkataan 'amat'.. Nak menggambarkan betapa kecewanya aku bila Kak Nani call and cakap Fyda...Oh! aku tak mampu nak teruskan...sob3..

AKu kuatkan semangat nak citer ni..

Kak Nani cakap :

"Fyda..Puan cakap Fyda nak amik cuti hari ape pun tak pe..tapi hari ahad ni ade media advertising..Fyda kene entertain."

"Ok Kak"..

Tu je patah2 perkataan yang mampu aku keluarkan..Pastu aku pengsan..5 kali sebab tak dapat terima kenyataan..

Weh, Fyda! Melampau betol jalan citer ko..melalut banyak ko neh...10% dari citer di atas adalah rekaan untuk menagih simpati. Sekian. hahahaha.

Okeyla..Tak de rezeki nak berdating. Pasrah jela..

Last nite..

Makan2 with my family... Actually, ni my first full gaji..last month dapat half je..ni kire 1st gaji la..Then, agenda utama mestilah bawak kesayangan2ku keluar makan.. Lokasi : Kedai Mek..Nak p jauh2 abah bukan nampak sangat nak drive malam. Yang penting we're together.



Rase happy sangat. sangat. sangat..same macam amat tadi..hahahaha..Alhamdulillah. Syukur dengan rahmat kurniaan ALLAH..

Paling best tengok Jufry makan..Suke betol die makan udang goreng tepung..penuh semangat! Oh! Mendoakan adik Jufry & Kak Lia kat Hospital Temerloh akan segera sihat. Aminn~



I'm happy with my life now..Duduk ngan Mak aku, dah tak payah pk bile cuti nak balik Kg..memang depan mata..Tapi, kne pk gak..Dating! ngeee~..Hehehehe..

Keje aku pun tak de stress..rilek je cume klu tym ade group baru la haru sket..Tapi yang stress bab cuti..Haaa..seperti di atas..
Setakat ni guest2 yang datang sini semua peramah, baik & rily2 friendly..No comment at all !! Best..

And..Muhd Rushdan..He completes me with his ♥.

No comments:

Post a Comment