L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, February 15, 2011

Kasih Yang Takkan Pernah Hilang..

Menghargai..
only one word.. tapi, biasa camne korang nak gunakan this word pada seseorang, pada sesuatu atau pada banyak benda. just ask urself. Tapi, dalam hidup perkara ni la yang paling penting..sebab.. menghargai bermakna kita bersyukur & berterima kasih.

February.. banyak yang indah untuk tahun ni.. Syukur Allah masih bagi peluang kat aku untuk bernafas kat muka bumi ni dan yang pasti dapat bersama2 dengan orang2 yang aku sayang. yang pasti, makin hari, makin panjang list kesayangan & semuanya amat bermakna untuk aku.

10 Feb 2011.. Aida Birthday! last minute planning nak kasi suprised dak ni..Akhirnya menjadi gak. Bukan pe, aku pun dapat cuti last minute. Tapiii yang paling best sebab die memang sangat la tak sangka ngan suprise ni.. Urmmm..hahaha.. thanks a lot sayang ku Rushdan sebab saport pizza & secara tak langsung memenuhi keinginan aku nak makan pizza. Soleh pelakon terbaikkkk.. Khalid, beterbangan rindu dapat jumpe ko. apizz, thanks sudi join us.





Aida.. kawan pertama aku kat UiTM.. walaupun banyakkk sangat dugaan persahabatan kami tetap kekal sampai sekarang & hope hingga akhir hayat. Amin.


14 Feb 2011.. Ramai anti on this date bila wish for Valentine Days. Hahaha.. tapi bagi aku, hari yang indah ni aku nak amik untuk menghargai insan yang selalu bagi senyuman pada aku, dia yang selalu bersusah dengan aku, bagi semangat, kekuatan & yang paling penting sayangkan aku. Diaa. Rushdan..
Kulakarkan sekeping kad cinta terindah tapi tercomotttt untuk dia.. hahaha.. sori sayang. tak kreatif.



Ape ada dalam kotak tu biarlah aku & dia je yang tau..hahaha..sebab. hadiahnyee klaka!
Thanks sayang untuk segalanya. InsyaALLAH.. semoga semuanya berjalan dengan baik seperti yang kita harapkan. Amin.


Lagiiii.. 14  Feb 2011.. My Mum birthday! Terima kasih Puan Robiah Binti Ahmad kerana melahirkan puteri yang ayu, cute & cun! Ok. sori.. terlebih. hahahaha.
& 11 Feb yang lepas.. Mak Leha ku sayang.. Juga, terima kasih untuk kasih sayang yang tak berbelah bahagiiii.. selalu gaduh2 tapi deep in my heart.. luv u so. so. so much!

And.. also planning for my Mum's birthday celebration. Harus!
Special thanks to Rushdan syg saport cake & kegigihan sayang carikan cake..Rily appreciate it! Butter cake from Secret Recipe! Yummy! sedappp!

lauk pauk yang amatttt menyelerakann...

kek from Incik Rushdan..

My Mum & Mak Leha Sayangg..

Telefon bertenggek kat telinge call Khalid sebab baru terkial2 nak blaja buat karamel telur.. Rushdan syg request. So, sangattt harus memenuhi permintaan itu dengan air tangan sendiri..hasilnyaaa...nyummy2..Sampai Rushdan makan tak toleh kiri kanan la.. kire ibarat klu harimau lalu pun nampak cam semut lalu ! Hahaha.
TQ Khalid..ko memang mentor yanggg bagus!


Khalid! hasilnyeeeeeee...Ngeee~

Palinggg best sebab hubungan aku & Incik Rushdan direstui..Alhamdulillah sangat. Syg, thanks for everything.




2 comments:

  1. yg tak puas ati tu part yg dlm kotak tu..
    ada ape? spender ek? crocodile i guess.
    hahahaha. ala btau jelah. ngade betul!

    harini besday kite, nak adiahhh..nak kek...
    nak pizza....!!

    ReplyDelete
  2. bongek fira nie spender waklew.. haha
    uwahhhhh terharunyee bace post nieee.. uhhhh..
    rasa mau nangis plak..
    hope our friendship kekal selamanya sampai akhir hayat yee, sy xde kakak, cume ade awk jer as my sister. muaxxxxx lebiu akak!! :)

    ReplyDelete