L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, January 22, 2010

Kebizian yg bakal berpanjangan....

~ Minggu ni btl2 mggu bizi bg aku.. n aku baru je mghabiskan news terakhir yg akan aku submit kat Azri mlm nanti.. Dalam seminggu ni keje aku mginterview jer.. Aktiviti aku bermula hari Ahad, Annual Grand Meeting sambil joging2 kat Tasik Shah Alam..mmg best la..semangat gler aku.. awl2 pagi da bgn... hahahaha..

yg plg best Kem ngan Ashrul xdapat trima kenyataan aku jogging.. huh, dengki!...
& tarikh g Langkawi spt yg aku jangkakan... tarikh yg same ngan Ida kawen.. malas aku nak pk.. mmg terkilan gler tp xtau la ape nak kate...
Hari Isnin bermula la keje2 aku mginterview.. Dari pg bawala sampai ke mlm.. & aku ngan team aku yang wat news dalam campus cover story Lu Pikirla Sendiri De Movie.. ktorg dapat interview pengarah, penulis lirik serta penerbit cite tu, Pn. Amy n secara xsengaja nye Kami berpeluang tgk citer tu sempena tayangan amal perdana malam tu..
bole la..tp bg aku kemunculan pertama nabil agak mengecewakan.. stkat nak gelak2 bley la..


Mggu ni gak mggu eksperimen aku... ntah camne aku ngan Z ley tergerak ati nak g joging ptg rabu tu..hahahaha..ktorg g tasik sek 7 blkg umah aku.. jgn xcaye lemak z gugur berciciran...gilak! hahahahaha.. aku bukan penat joging, penat gelak pasal gym die...adeh. macam2.. sampai arini badan aku sakit2 akibat joging tu tau.. yg paling best tym tgk sunset... mmg cantik.. peristiwa terindah mase tgk pemandangan tu.. terkenang tym g Port Dickson dulu.. Kenangan terindah yg xmungkin aku lupakan.. sob. sob. sob..
ish.... ngade tol aku ni.. org da lpe, aku je sebok2 nak ingat..huh.. ok! forget!


Sampaila dugaan terbesar aku...kelas En. Iddin.. uwaaaaaaaaaaaa
i hate history! camne aku nak blaja... aduh! SPM sej aku 8E, STPM 2-2 paper fail.. pastu aku kne plak g blaja pasal sejarah zaman tah hape dalam BI lak tu... Mungkinkah?!!!!
Ok... Fyda, ALLAH xduga hambanya di luar kemampuannya... tp, nak nagis gak... uwaaaa.uwaaaa.uwaaaa!!!!!!
Mggu ni aku terpaksa g extend nak balik.. aku nak settlekan academik writing aku dulu, journal, buku...Isnin ni ade test cik Aida.. nak kemaskini nota Dll... huh, so tensen..


ok la.. continue g nanti.. lastly, kata Cinta Buat Kamu...(^_^) :


Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan; manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.~ Mahatma Ghandi



~Annual Grand Meeting @ Tasik Shah Alam...so happening...BeST...!!!!!!
~Our Beloved Lec MC228.. En. Nazri, Cik Faizah & En. Iddin..
~Ngah Interview volunteer @Booth Makna..
~ Pn. AMy...Pengarah, penulis lirik & Penerbit Lu Pikirlah Sendiri the Movie..
Thaks Pn. AMy...



Wif Pn. AMY..lepas interview..Thank Pn.AMy 4 ur cooperation...really appreciate it!...

No comments:

Post a Comment