L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, January 25, 2010

~ Masa buat Teman...

SAHABAT adalah keperluan jiwa yang mesti dipenuhi.Dialah ladang hati, yang kau taburi dengan kasih dan kau subur dengan penuh rasa terima kasih.Dan dia pulalah naungan dan pendianganmu. Kerana kau menghampirinya saat hati lupa dan mencarinya saat jiwa memerlukan kedamaian.

Akhirnya... hujung minggu aku berlalu.. Baru malam terakhir ni dapat aku bersama sahabat tersayang... esok ade test lak tuh... tp aku abaikan, klu x..mogok mayb akan berpanjangan... sabtu pas cover news kat dataran, aku trus terperap kat umah... wat news, berangan.. g pun mood xbaik sepjg mggu mmg btl2 mengganggu..

Tak tau nape.. aku become a very sensatif women.. disebabkan kesensetifan aku, soleh turut jadi mangsa mogok aku.. ngan komplikasi aku g.. da tentu2 aku mmg bertambah xde mood..
ptg tadi aku take tym gak.. jogging kat tasik ngan fyra.. pastu malam plak aku take tym hagging out with all my lovely friends.. Sejak soleh sampai ptg semalam baru la ni aku dapat jmpe die..

padahal aku la yg plg xcited nak jmpe die.. cian die..

so.. malam ni aku buang sume prob.. Uptown tmpt pilihan.. makan ice cream, borak2, kutuk2 fyra... tu perkara wajib.. Dome, kawan Ashrul turut menyertai kegilaan kami..hahahaha
mesti pening mamat tuh ngan gile2 ktorg..

But, its becomes sweet memories one day..



Luv u All...Sooooo..Much!!!!!!!!

3 comments:

  1. fyra faheera like dis! btw, i hate all those pic here (msa kat uptown) saye nmpk demok!

    ReplyDelete
  2. kat mane2 pon awk mmg nampak demok cik fyra faheera...

    ReplyDelete