L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, January 14, 2010

~ This Sem...

Sedar xsedar aku da masuk sem 5.. Sem terakhir aku study kat UiTm tersayang.. If aku xde paper sangkut InsyaALLAH aku da praktikal da next sem..Tp.. Owh.. tidak.. jgn la ade paper sangkut..Aminn..

Da seminggu da aku ade kelas, da dapat course outline n sedikit sebanyak gambaran ape yg aku kne amik sem ni.. Academik Writing, Killer subject.. & Supervisor aku En. nazri..waaaaaaa
" ALLAH xduga hambanya di luar kemampuan".. tu la yg menyedapkan ati aku..and aku bg kat sume kengkawan aku kata2 ni.. maksudnya mmg mendalam.. Z jela yg faham..kan Z.... Aku Updated ni pun pas aku hampir nak pitam wat proposal..huh...

Then, ktorg kne wat Shah Alam Journalist utk newspaper management..kne cari news and group aku kne cover campus story.. da macam2 org aku call..akmal, jack , ngan meor2 jadi magsa aku nak dapatkan info..So, nampak gayenye hujung minggu ni impian aku nak balik umah tinggal impian jela.. mayb aku kne stadium melawati cover story 'Jum Masuk U'..

Broadcast Journalist lak aku terpaksa wat tugasan luar.. terpaksa ikt wartawan wat liputan 'A day with broadcast journalist'.. and group aku pilih astro Awani tp aku xtau g ikt journalist mane.. Mayb its become a great experience..

Economic and business reporting lak aku kne interview sebuah syrkt berdaftar and wat 3 article based on interview tu.. tu lg la aku xpk g..

Kelas En. Iddin esok baru 1st class.. baru nak mule..Kelas En. Nazri cam biase la..final project.. tahla.. sem lepas macam nak gler wat asemen die..This sem xtau la..
And mayb this sem gak ktorg pnye fmly day kat langkawi.. emm.. bunyik macam seronok je kan.. hopefully la.. last sem fmly day kat Dusun Eco Resort xdapat g.. ade kelas Eco but pengorbanan yg berbaloi la..

Aku pun xtau camne nak hadapi sem ni.. yg ptg azam.. no lepak2, no feeling2, no berangan2..
Nampaknye Ashrul sll la kne boikot.. tp sejak soleh xde ni rase cam xcukup columm je.. kem la yg sll ngade xbest2..
hahahaha.. Rindu nak makan cekodok same2.. Asal grg cekodok jer ingat la kat die..huhuhu..

Memories always in my mind..

ok la.. Stop here.. nanti updated g..


Tiada manusia yang bergembira sepanjang masa tetapi ianya bukanlah suatu alasan untuk hidup sengsara... Luv ur life, Luv Me!!!

No comments:

Post a Comment