L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, January 7, 2010

Sebuah Permulaan...~

Assalamualaikum...


Akhirnya... aku berjaya mengxtivekan blog percuma ni dgn jaya sejaya jayanya sorang2....
Da beratus kali extend.. Da bekali2 daftar tp xpenahnye xtive..
Between truth & lie..
hahaha... aku pun xpenah terpk nak letak tag ni.. tp dalam kehidupan kte mmg kte xboleh berpisah dgn kebenaran & penipuan..
Terkadang apa yg kte cakap betul org xpercaya, tp pe yg kte tipu tu la org percaye..
It's all about life..
and hopefully aku dapat share kisah kehidupan dgn jutaan manusia esp kawan2 tersayang aku..
Daa...

No comments:

Post a Comment