L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, February 13, 2010

~ Sejuta pengalaman...

huhhhhh... minggu ni baru aku bernafas sket..tu pu sbb ct chinese new year n merangkap cuti mid term..sedar xsedar da sampai tgh sem da..kejap je mase berlalu..that's mean after cuti ni ade 7 mggu je lg mase utk blaja..academic wrtg aku da bley proceed wat literature review n methodology...n cuti ni pun aku balik 2 hari je...pastu aku nak balik sini wat all asemen..

Mggu lepas aku p ikut Kresma or kelab rekreasi UiTM p camping kat gopeng..best sgt..
new excellent experience..
antara xtiviti menarik kami ialah...

*water rafting

*waterfall abseiling

*caving..

sumenye pengalaman paling menarik dalam idup aku..
yg plg best fasi kresma ni sgt kreatif..ktorg men ujian penglihatan, pendengeran n silap mate..
yg ujian silap mate tu mmg xdapat g...perah otak camne pun mmg xdapat
2hari pk still blur..yg len2 pas la..
yg geramnye da last sem baru tau kewujudan kelab ni..klu tau dari awl, mmg aku xtive da..
seminggu aku xcited nak join program ni sampai la aku telupe nak wat validasi..
uwaaaaaaaaaa..cuak gler aku tym ingat yg aku xwat g validasi...gler btl..nasib baik ramai ckp xpe..
adessssss....
tu la xcited nak g camping punye pasal..da careless the most important thing..
But, hopefully everything gonna b okey..
Tlg doakan...

ok..stop here..next tym continue..

selamat bercuti..

daaaaaaaa~

Ni je sekeping gambar yg dapat aku post...yg len2 pending g..ni gambar pas kuar dari sungai pas xtiviti waterfall abseiling...best!!!!!!!

No comments:

Post a Comment