L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, August 5, 2010

Kalah mati!~

Selama ni aku sll pening tgk si penyokong2 terutamanya penyokong bola sepak n esp lelaki la..Klu team dieorg sokong kalah, muke..aduiii...tensennye bukan men mengalahkan die yang main n akan dapat hadiah..Tym tgk team die men mmg xcited gler ah...mcm world cup baru2 ni..sanggup kunci jam semata2 nak bgn balik tgk team die lawan..tu belum masuk profile pic kat FB..bendera negara kat kete,depan umah..n merata2 la..owh!

Klu tetibe team yg die sokong menang..huh..senyum bukan men..pastu war2kan kat satu dunia..post lam FB..lega, berbaloi..n mcm2 la..

kadang2 tuh sll sgt penyokong yg lebih xcited dari pemain, siap bergaduh2 ngan pihak lawan, nsb bek bom xde, klu ade, ramai penyokong bola yang mati sbb gaduh..uhh..memalukan okeh!

Aku mmg xfaham nape insiden camni bley terjadi..Tp, skrang aku da macam bley rase camne bile team yg kte sokong tuh kalah..kecewa beb! pastu rase malas ah nak sokong dah..lantak p..hahahaha
Kadang2 penyokong lagi kecewa dari pemain..sampai sebulan bley ingat g kekalahan team sokongannya..sampai sebulan menyebut2 g..ishhhh..atau mungkin selamanya..

Apepun, pe yg aku rase xde kaitan ngan kekalahan pasukan Belanda aritu keh..sekian!

1 comment: