L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, August 19, 2010

Broken Heart~



Aduyai, buruk nye la hati aku klu cenggitu gayenye..Tp, hati aku kala ni lebih kurang je..mgkin lebih truk g kot..Tahla..Aku nak berserah & pasrah..Tu je yg termampu aku lakukan di saat & tika ini..klu aku asik pk je mayb aku akan disahkan mengalami darah tinggi..Darah Tinggi di usia menjangkau 24???? Oh no!!! too young k! So, the best is xyah pk..

Skrang ni aku ngah bayangkan kenangan2 indah aku ngan kesygan2 aku..aku ngah bygkan Pantai Bagan Lalang yang indah..Sunset yang indah..Dok tepi pantai sambil menikmati pemandangan tengah laut yang indah..

Aku bayangkan aku ngah gado ngan Z, nga kutuk Fyra, ngah bahan Kem n pastu Kem bahan aku balik..kuang hajo! hahahahaha...Em, lan yang bertaik lalat besau kat bijik mate..(ttp idong!), Khalid ngah nyanyi lagi sang mantan dgn lirik yg sama untuk keseratus kali, Nik gelak besau, Bong ngan ana bermanja2 ngan aku, En.Faisal yang berdiri atas kerusi utk mencukupkan ketinggian sbb nak wat announcement, En.iddin yang sentiasa nak memisahkan z & nik, &..semua yang boleh membuatkan aku tertawa saat ini..semua yang indah2!

Ya Tuhan! Kuatkan aku!

~Pliz dun cry!~







Alangkah indahnye klu Pantai Bagan Lalang ade kat sebelah baiduri neh..Mmg skrang aku ade dok kat tepi ko da..!! Tp, xde!!! sob3..

No comments:

Post a Comment