L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, August 3, 2010

Nothing more precious than this!


Sabtu ngan Ahad lepas is the great weekend...aku dapat jmpe fyra!!!! wah..sgt seronok okeh...pas intend ni la 1st tym jmpe..die? makin 'bam' la pe g...skrang die ngah usaha kempiskan prot gune pati halia ikut saranan recca..oh! Selamat berjaya both of u...
Ape yg aku paling teruja umah die..ishhh..sumpah best..kaw. umah die tenang...n yg plg3 besttt..makan die masak..huh.great! but, awk still utang makaroni okeh!

So, this weekend, aku ade gak niat nak memenuhi plak permintaan khalid nak nek tangga batu caves..4 what? tah. aku xtau tuh..u die plan n ajak..aku join jela..mayb tujuan yg same nak kempiskan prot..haahaha...lex la lid..'uncit' tu sexy bah..hahahaha..
Tp, sory dear, xdapat penuhi permintaan ko..aku kne keje this week..aku kene bertapa kat kaw. kg org asli kat Sepang..ade event Sambutan org asal sedunia...khalid..u group..heeeee~~~~stat jumaat sampai ahad i will b there..
Owh..no more weekend..but, i'm sure aku akan memperolehi pengalaman berharga...

Monday...Aku ikt En.Saad, K.Aizan n Abg Zul p bw org Asia Pasifik jalan2 around Kuala Selangor...Besttt!!!!!!! sgt3..Tp aku tak join p masuk taman alam..xlarat dowh..penat..tp aku ikt nek 'tram' keliling bukit Malawati, tgk binatang2 kesukaan fyra & ana..lotong....bestttt..Then, dinner kat Restoran Kuala Sungai, Makanan die??? 1st class okeh...salah satu sbb ialah sbb free..En.Saad lanje!!! of kos 1st class..heeeeee~~~

Rite now, i'm very2 hepi wif my life...rily...n i rily2 appreciate sume yg byk bantu aku utk berjaya dalam hidup..

My mum, Mak Leha,Abah,Adik,Along,k.lya,k.lily,ela,edy,zdah..promish to all of u will do the best to make all of you proud of me..tie janji segalanya utk kalian..

For all my syg...Ashrul,Fyra, Khalid,Put,Soleh,Amir,Kem,Z...Korang..rily2 syg korang with all my heart...korang xpernah xde waktu kte ssh..kte ssh, sng same2..gurau, senda,tawa,tangis..kehadiran korang sgt3 berharga dalam hidup ni...

My boss En.Saad, K.ai, Abg Zul, K.yus, K.Ima,En.Yus,K.Sarimah, Cik Su,En.Fazly,K.Syida,En.Hafeez,En.Zaimi..& All Tourism Selangor..Great experience begins here.. learn so many things from all of you... Sumenye akan tersemat dalam hati & dalam ingatan selamanya..All of u sntiasa di hati..Pengalaman ni cukup berharga...

Tyna, Apizz,Iza..We are commitee, bak kate abg zul..geng praktikal..heee~ Arini tyna da abes prak, pasni iza menyusul, pastu aku then baru apizz...heee~~ dok sesorang ye apizz...jgn nanges2..we are nobody, but, now we are friends forever..walau jauh mane kte terpisah..keep in touch!

Mungkin dengan penghargaan saja xcukup...Tapi doaku buat kalian sume xpernah putus..lebyu all!!!!



















Klu kte ada masa untuk menyayangi org, mesti org juga ada masa untuk menyayangi kita..I want all of you to know that i ♥ u all & rily appreacite the tym we're 2gether!!!!

Salam Sayang...♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment