L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, July 30, 2010

Khalid punye pasal daaaa

Tym aku ngah syok2 jaga booth kat KLCC semalam sempena Law Conference aku trima msj dari khalid

 "u should read metro article page V10"...

huh..sepeking...hahahahaha...besela org asik ikut bos p meeting jer...da sepeking daaa...hahahaha..aku pun reply

"About what?"

..sepeking gakkkk...then he replied

 "u read 1st, i dun wanna tell u.."

owh...sggh seperisedddd....

Menci arr seperised2 neh..cakap jela..aku terpk ah..mesti die masok paper jadi pengikut bos terbaik...'wah...dak Uitm dapat anugerah student prak terbaekkk..ah, tp xmgkin la...tgk bola pun ambik EL...

Ah..abaikan!

tp, pas dapat msj tuh mmg aku asik terpk2 je...pe agaknye artikel tuh..adeh..sengal pnye khalid..

Tp pas sibuk2 tu lpe la gak berkenaan artikel tuh..malas ar pk..tp kekadang terpk gak..tp yg aku xterpk nye pesal aku xsuh sesape tlg belikan metro tuh...aduyai..sape g mangsa2 aku klu bukan amir ngan soleh..heeee~~

malam tuh aku kua ngan soleh n akmal, p mam...aku terpk balik..aku ckp ngan soleh..die cakap die beli kosmo jer..mane lak aku nak carik metro memalam bute nih..da nak kua paper esok da...

kbtulan soleh nak carik tpup...carik la kat 7E...Jumpe!!! yeay!! au trus beli tanpa menyelak helaian V10...ngan tpup soleh sekali ahh..

kua2 aku rase byk je duit akak comel kat kaunter tu bg balanced..aku kire2 mmg lebey..die xambik dwet tpup..hmmm...klu lelaki okey gak,mgkin terpegun ngan keayuan aku..keh3...aku yg bek ati ni p la pulang balik...(terpkse puji sendiri sbb xde org puji)sbnanye takot telinge soleh benanah...heee~~~

Aku kua je Akmal gelak cam org kne rasuk...rupenye2 artikel yg dimaksudkan ialah..................


Cehhhhhhhh...Khalid!!!!!!!!!!!!!!!! Hampeh ko...siap ko..

1 comment: