L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, July 16, 2010

When we're far apart~

Salam takziah buat shbt kesyganku..Fyra yg baru je kehilangan tok ayah kesygan die..aku dapat msj dr die tgh lepak ngan budak2 ni kat sek2..mase tuh plak kte mmg ngah ngumpat awk..heeee~~

Aku xpernah kenal sape tok ayah die but aku tau yg die sgtla manje ngan tok ayahnye n yg pasti salah seorg kat amat2 disayangi selain aku n en.botaknye..ngeeee~

Salam takziah juga untuk abg zul yang baru jg kehilangan ayah nye dalam 2 minggu lepas..Kte doakan awk kuat & harap awk da redha seadanya...

kehilangan org yg kte sayang mmg sesuatu yang amat menyedihkan..lg2 org tu tempat kte menumpang kasih, tmpt kte bergantung harap..tp kte sll kne ingat janjiNYA..kte sume adalah hakNYA..bila2 masa DIA akan ambil..yg penting kte sebagai hambanya kne sll tabah, bersedia & redha dengan segalanya...

Aku pun pernah melalui & merasai sume nih..cume bezanya tym tu aku kecik g..kurang faham makna sedih..tp aku xbley lpe tym mak leha aku masuk ICU aritu..huh. Tuhan je yg tau perasaan aku..aku rase kehilangan yg amatttt sgttt...

Tp, Alhamdulillah..DIA masih g bagi peluang aku merasai kasih sayang mak leha aku sampai sekarang..

Pastu skrang aku sgt xsabar nak habis blaja, nak keje, nak kawen...~~heee
Then,nak bg mak aku, mak leha aku & Abah aku duit, nak bw dieorg p jalan 2, & nak bg cucu...^_^...

Cuma aku berharap aku sempat buat semua ni utk mereka...

Buat Fyra & Abg Zul..

kte harap awk tabah & redha seadanya..Allah duga kte sbb kte mampu hadapi sume tu..
InsyaALLAH..kte akan sll ade utk korang..& doakan korang kuat...
yang da pergi, smg mereka tenang di sana..Kte yg hidup perlu teruskan hdp dan perjuangan kte..

Ada waktu kte akan terase se2org tu ptg bile die da xde...belajar utk menghargai setiap ape yg kte ade & org yg sayangkan kte seadanya...

We only realize how much its meaning after we're far apart..

Salam Sayang ♥ ♥ ♥ ♥




Fyra with her Tok Ayah..Awk, jgn sedey2 k..nanti ade mase kte ajak shro, soleh, amir, akmal p tasik embayu jmpe awk..InsyaALLAh in 2 weeks..miss u ♥

2 comments: