L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, July 28, 2010

Bila Emosiku tidak stabil...

Aku tak tau la nape ngan aku 2,3 hari ni..bukan setakat org len, aku sendiri pun pasan yang aku sgt lain..tahla..aku rase cam xbersemangat je..rase macam xbest sgt..rase len la..ntah..ssh klu aku nak describe ape yg aku rase n aku yakin aku xmampu nak describe sume ni..

Ramai yang pasan kelainan-kelainan kat wajah aku, En.Yus tegur nape aku senyap sgt...Abg Zul pun tegur yg aku nampak badmood...yup..aku xnafikan sume tu...aku jarang camni, jrg xdapat kawal perasaan tp tahla..bile ati aku rase sgt xbest..ni la kesannye..

Aku pun msg Khalid...Qoute from Khalid is "Dont bring ur personal problem to ofis.Be profesional"...perghhh...ayat khalid buat aku tersedak..hahahahaha..
Ye Khalid..Thanks...Keje aku siap je sume..Aku bekerja ngan penuh komited setiap masa..Cewahhh...lawo je slide aku wat utk En.Saad...Kan En.Saad kan..heeee~

InsyaALLAH..aku janji xkan campur adukkan soal keje n personal..aku yakin tuh..

Aku dok kat Opis ni pun ceria je memanjang...ngan keletah2 En.Yusri yang xabes2 menyakat En.Zaimi 'org tua'...En.Hafeez n susu kocaknye..n betapa gigihnya En. Hafeez n berkepit ngan susu kocaknye...ya En.Hafeez..Chaiyok2..
Pergaduhan ant. K.Ai ngan En. Zaimi yg asik kelam kabut..Pastu ngan niat die yg xabes2 nak tambah cawangan..topik perbincangan yang xlari dr Poligami..ishhh..hahahah..sumenye membuatkan aku tersenyum sendiri..

Sejak sume staff p SPIES ni aku tgk masing2 insap len macam..pasang zikir, lagu2 keagamaan, Alhamdulillah, Barakallah...hahahahaha...aminnn..

My lucky everyday sll sgt dapat makan free..Hari ni En.Saad lanje Domino's..xsia2 Iza tunjuk voucher Domino's tadi..& dalam pecaya atau tak aku makan 5 ke 6 slice pizza tuh..OMG!!! 1st tym in my life..tah sedar ke x aku xtau...aku makan je...aduyai..pidah.pidah...

Tym aku tulis rasa hati aku ni pun, aku tgh tarik napas pas menyiapkan hampir 200 goodies bag...esok plak aku kne ade kat opis seawal 7 pg, pastu kne p KLCC setting booth n trus jaga booth kat sane sampai ptg ngan k.aizan..

Then, Jumaat malam ni nak p Kuang, Teman K.Ai p pembuka tirai APYC...Hari Sabtu ni mayb aku keje the whole day ngan En.Saad kat KLCC..

Semoga kesibukan2 ni bley melapangkan pale aku yang beserabut nih..yang penuh ngan masalah yg xde kesudahan..
ahhhhh...pedulikan...just follow the flow..& Hope everything will b okey!

No comments:

Post a Comment