L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, July 12, 2010

Aku, paul & bola...

hahaaha..
aku tgk bola!!! yeay!!
1st tym in my life..
kah3..
sggh klaka..
aku xtau pape.
pastu tetibe aku sokong belanda
walaupun paul yg hampeh meramalkan
spain akan menang..
ah! stkt sotong xde maknenye...
tp...
mslhnye mmg spain yg menang..
cheiyt!!! hampeh pnye paul...



Paul si sotong bermulut masin..huh.sbb ko Belanda kalah!

nasib ko ialah....



Makan ko ngan nasi lemak...




grg kunyit..yummy3..dap nyeeee...


My peberet!!! sotong grg tepung...

hahahahaha...
ko pilih g spain..
abes la ko..

pg td aku p Opis dgn mamai yg teramat sgt..
adeh..hlg keupayaan nak bekerja..
sume sbb bola..
tdo 2 jam je..mmgla..

papepun, thanks buat khalid, Putri n Najib joined me last nite..
lebyu all!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment