L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, July 27, 2010

Hai En.Kecewa!

Hai En.Kecewa...
Buat kesekian kalinye..Thanks sbb sudi menjengah hidup aku...Act, aku mmg xnak kau menjengah dalam hidup aku...sbb bile kau hadir je dalam hidup aku, ko mesti bawa sekali kesedihan..pastu nak buang kesedihan tuh cukup lame...

Aku bukan xhargai kehadiran kau dalam hidup aku tapi klu boleh mmg aku xnak kau menjengah hidup aku..Tp, kehadiran kau kali ni, yang lepas & yang akan datang aku akan sambut dengan tenang..

Aku nak yakin yang kehadiran kau akan turut diiringi En.hikmah yang hanya DIA saja yang tahu..

Hati..
Sabarlah...mungkin En.hikmah akan datang juga menjengah nanti walaupun lambat, tp yakinlah yang DIA sedang menyediakan sesuatu yang terbaik buatmu, hatiku...


3 comments: