L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, July 7, 2010

Bestfriend?

u'r my bestfen...
yes..i know..but, do you rily2 like my besfriend?
bile ko nak bertunang ko xbgtau aku..
ble aku tnye ko cakap xberani nak cakap pape sbb xconfirm..
tp..
nape ngan seluruh alam maya ko cakap ko nak betunang?
who i am..
sbb aku xske bf ko???..
ske atau x bukan mslhnye sbb bukan aku yg kawen ngan bf ko pun..


klu da jodoh ko ngan die xde sape ley halang
tp the thing is ape yg ko buat pd aku..

something like i was nobody for u..
it is the name of 'bestfriend'

ble da name pun bestfriend, sume perkara kte akan cerita kat die
suka, duka, ssh, senang..biasanya besfren kite yg akan tau dulu..
name pun besfren.
ni plak hal2 ptg..ttg hidup,ms depan..

ko p citer kat sume org n sume org tnye aku sbb aku 'besfren' ko!

it is fair my bestfren?????

macam mane best pun bf ko klu die tggalkan ko nanti
ko ttp perlukan bahu seorang sahabat untuk menampung airmata..
ingat tu..

1 comment:

  1. lah..mana ade nak bertunang pon. nak kawen teros je. hehehehehehehe.

    ReplyDelete