L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, July 4, 2010

Sebiji bola yang bulat~

Dalam bulan ni aku btl2 pening kpla sbb bola...
bola.bola.bola..
ape la yang best sgt ttg bola ni aku pun tatau..
sampai aku rase org xley bepisah ngan tb sbb bola..
sampai ade yg trkna serangan jantung sbb bola..
sume sbb bola..
aku??
aku mmg xlayan bab2 bola ni..
yg aku tau bola tu bulat n bergolek klu kne sepak...
hahahahaha~

Tp,
Semalam aku layan gak la bola sbb mate xley tido..
dak2 umah aku mmg gile bola..
pmpuan okeh!
adeh...
sampai sanggup la kunci jam sbb nak tgk bola..
ishhh...masalah btl..
n stp kali gol je mmg aku terjaga..huh..die pnye
menjerit macam die yg jaringkan gol..kah3...xpaham...
bygkan klu 5 kali gol?????
huh...dasart...
aku ley dapat skt jantung cenggini..

aku tgk mmg xde perasaan pun..xtau pun sape yg lawan..
tah sape pkai baju putih, tah sape pkai baju oren..
tp, dak umah aku ni siap tau g sape ngah sepak bola..
jadual perlawanan tampal kat tepi tb cam jadual exam ptg..
aku mmg pelik..

ade sekali tuh aku p makan kat kdai..
mmg ngah game..
adela dak lelaki nih aku tgk mmg ajaib..
bola pnyela jaoh dr pintu gol tp die da siap berdiri...
ngan reaksi tgn, muke,kpla...huh...ala2 die la yg ngah sepak bola..
asal xmasok je die pnye bengang cam die jurulatih pasukan..
asal group lawan die yg sepak bola nak dekat pintu gol
die punyela menjerit2 ala2 bg arahan mcm pemain dalam tb
ley dengar pe die cakap...

tu blm g masuk bab fesbuk...
status mmg sume jerman, brazil,argentina,laos,kemboja..
tah mane2 la lagi..everyday, everynite...
aku nek pening bace status org..


tu la antara keletah2 peminat bola..
aku still lg xdapat nak memahami ape la yg
tersirat n tersurat di sebalik sesuatu yang bernama 'bola'...huk~~~~~
nampaknye sampai 12hb...sumenye ttg bola...

No comments:

Post a Comment