L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan~~



Hari ni hari 1st puasa...Salam Ramadhan penuh keberkatan..pg td sahur minum air kosong je..tetibe hati digayut rindu nak balik umah...uwaaaa~~xpenah rase camni..owh sabtu cepatla menjelma..this week aku kne balik gak..next week fyra janji nak datang sini..so, aku decide xbalik..Ingat nak balik hari jumaat tp xtau larat ke x..esok kne p Sepang Goldcoast tgk meteor shower..15 tahun sekali..Rugila klu x g..this is the best experience...berbuke mayb kat De Palma Hotel...kononnye sampai pg stay sane, jumaat pg pas sahur trus masuk opis..larat ke?? hahahaha..wait n see..

Petang ni ape la aku nak berbuke..aduyai...terase sunyi sgt..klu dulu xpe gak...rase lengkap, tp skrang kem,lan,fyra,z xde...rindu pada kenangan lepas! so much!

Kat umah z pun xde...uwaaaa~~~ aku nak bebuke ngan sape??????
Fyra...xsabar tggu nak jmp awk next week..da terbau2 makaroni neh..
lambat je rase..

ah! pose baru 1 hari kot..tu pun xabes g..hahahaha..aduyai..

1 comment: