L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, September 13, 2010

Aminnn...



Dalam tak sedar, Aidilfitri dah pun berlalu...Rupe2nye dah sebulan berpuasa...& dalam xsedar gak, ini bermakna 2 minggu je lagi aku akan berpraktikal kat Tourism Selangor yang telah memberi aku jutaan pengalaman & pengajaran yang amat2 berharga..oh!

Arini da pun raye ke-4 & raye keempat ku di opisss yang sgt2 lengang + sunyi...& saat ini aku sgtlah xde mood nak wat keje n ngantuk + bosan.. Btl!i hate isnin tooo!!!!

Raye tahun ni bg aku sgt2 bermakna, & makna tuh hanya aku yang tau..walaupun aku balik beraye cume 3 hari, tp sgt2 beerti..& erti tu xdapat aku nak ungkapkan..Aku hepi sgt! tu jela yang bley aku kate..

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan sgt2 baik, dan aku sangat bersyukur ALLAH bagi aku kekuatan yang amat2 kuat utk aku menghadapi sume dugaan2NYA..& klu la aku xkuat, aku sendiri xtau pe yang aku buat..aku yakin, sume yang terjadi ada hikmah di sebaliknya...

Time kasih utk sume sumber2 kekuatan aku, mgkin aku xmampu nak luahkan dengan kata2 tapi apa yang mampu aku katakan, aku kuat sbb kamu semua!!! kasih sayang kamu semua, nasihat, dorongan & kekuatan dari hati kamu!! ALLAH je yang mampu membalas segala2nya...

& aku perlu buat satu keputusan utk sesuatu yang amat penting! & YA ALLAH...sekali lg aku mohon kekuatanMU & aku yakin KAU bersamaku!!

** Hanya aku yang faham makna post ini..huhuhuhu~~~~~

No comments:

Post a Comment