L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, September 30, 2010

Hari ini...

"Aku yang berumur 24"

Hari ni 29 September 2010..24 tahun lepas pas subuh aku keluar dari perut mak aku.. Robiah binti Ahmad..dan secara xlangsung hari ni genaplah 24 tahun aku melihat dunia..not too old keh..masih muda remaja walaupun ramai yang memanggil aku 'akak'..ngeee~

okey, yg paling best asal tym besday sbb celcom..7 hari panggilan percuma tuh..huh.heaven dol..so, stat aku dapat msg ON BDAY dr celcom aku pun gigihla mengemaskini name kawan2 aku yang akan aku menemani aku selama 7 hari..heee~
& korang2 sume bersedialah untuk mendapat panggilan rindu dariku..my 8Pax list:

1) Of kos En.Khalid ku...hahahaha..& diela org pertama yang aku tepon nak gayut..& of kos die sgt terharu sbb die masuk dalam list..aku call je cakap no die ade dalam listtt beriye btl nangis, naik pening aku..sejam gak la nak tggu die habis sedu..hahahaha..aku tipu.

2) Pastu Cik Ainku.. hahahaha...aku tau ko keboringan kan malam2..pastu kte lame lak xjmpe..so, 7 hari ni macam2 story mory kte ley bukak..mengimbau zaman2 kutip remis, kutip musang yg kini lupe daratan..huh.. so many memories kan..

3) Then, Cik Pyra Paheerah ku..adeh, xsempat g nak kol awk..byk sgt mende nak citer, byk sgt luahan hati..kte bukan sombong la..malam tu da tdo, mmg xsedar ape pun..

4) Lg..Soleh..ala, dekat je dak nih..ni klu delete pun xpe ni..klu nak borak kua je da la..ngade la nak gayut2 gak..huh.

5) Paling jauh..En.Kamri..woooo..rily2 miss u wooooo~~~ nanti free aku call ko keh..so many things changed n nak story ngan ko..many.many.many.

6) Adik kesygan aku Aida..ala, ni pun bukan jauh sgt..ley jmpe bebile tp nak jmpe punyela ssh kan.tp, nanti akak tepon keh!

7) Juga adik kesygan aku. Desyntha Asong..Bong, miss u so.so.so much!!!!!

8) 'Someone'..i try hard but i can't!

Million, Billion, Trillion Thanks untuk korang sume yang wish..Alhamdulillah, ingat gak korang sume kat aku kan..Terharu tgk wall FB dipenuhi dengan ucapan2 dari korang sume..msg2 korang n doa2 korang..rily2 appreciate it!

But, my dear Desy, kata2 bong btl2 buat akak sedey..akak xtau nape..u'r wish buat akak rase sgt2 dihargai..amat2..
"Selamat Hari jadi, kak fida sayang. Bertuah kiranya dapat kenal kak.
Terasa kasih sayang akak. Semoga murah rezeki, tercapai cita2
semakin Erat kasih sayang."

Thanks 4 ur words dear..
Kasih sayang anugerah terindah dalam hidup ni bg yang menghargai.. Apela sgt susahnye nak bagi kasih sayang..Bukan kne bayar pun..free je, pastu kite akan dapat balik plak tu kasih sayang dari org lain..kan indah hidup ni..daripada benci org, baik sayang..kan~

Pastu doa korang utk aku dipertemukan jodoh..hahahahaha~
Thanks..tp, nak wat camne..lum sampai g kan..mgkin lambat la anak aku nak bermain2 ngan anak korang, mayb xsempat pun kan..tp xpe nanti anak2 korang ley tolong jaga anak2 aku..okeh pe..

Tp aku mmg xleh ingat post Isz...08.08.08..da 2 tahun berlalu isz!!!!!!! sgtla da basi..tp, nak wat camne kan..maybe on the way kot!

Mungkin xde ape yg istimewa dengan hari ni..tp aku bersyukur aku masih bernafas..Alhamdulillah & aku harap aku akan bertemu dengan sweet 25 next year..ngeee~

Utk entri berikutnye, aku nak citer sepanjang perjalanan aku ikut MY SELANGOR STORY BLOGGERS COMPETITION..so many things to shared!

3 comments:

  1. laa, dah 24thn ke??
    igtkan br 21 thn..
    hehe..

    btw, cmne r nak tukar no8pax, xpn cmne nak tgk sape dlm list 8pax??

    ReplyDelete
  2. Hehehe..FiQ..Nampak cam 21 ke??? ngeee~

    okeh...klu nak tukar xpax list dial je *118# pastu p kat help..

    nanti die akan instruct..

    ReplyDelete