L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, September 19, 2010

Haven..Great!



Haven..ALOP or Bukit Langat..Oh!! mmg impian aku nak p sane..mmg aku sgt3 teringin nak p sane..kire salah satu tmpt idaman yang aku nak p la dalam dunia neh..hahahaha..kire klu org bace nih, msti org ingat aku ni foreiner dari luar negara yang baru beberapa bulan datang ke Malaysia& meninjau negara Malaysia.ah! poyo...

Urm.. yg ptg aku impian aku da terlaksana..Credit to my loves : Apizz, Abg Zul & Ezaaa...lebyu all!! dengan berbekalkan voucher RM 50 hadiah ikhlas dr k.aizan kami pun bersama2 la ke tempat impianku....


Ha..ni la rupe Voucher yang telah memenuhi impianku..heee~ Tq ye K.Ai, jasamu dikenang!

Aku tingin sgt nak p sini bukan pe, aku suke sgt tempat2 yang mendamaikan, yang romantik, yang tenang...uh..besttttt...kat sini la kte ley tenagkan fikiran, lapangkan minda..carik idea..barulah rase erti kedamaian.

Pemandangan KL yang dihiasi lampu2 neon yang indah..
see...


Okeh..gambar xberkualiti..kamera murah..tp yg ptg it was a very3 great n wonderful places...1 impian terlaksana!




Punyelah xcited nak makan, sampai lupe tangkap gambar makanan..oh! rugi2..tp bile ingat trus aku tangkap gambar gak, tp pinggan kosong ar...rangke Chicken Chop!



And..To all my loves..Thank you so.so.so much!!!!





Sayang ♥♥♥

No comments:

Post a Comment