L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, September 30, 2010

Satu Sorang utk korang!



23 September 2010...
Pengembaraan bermula.. dalam pukul 3 ktorg gerak nak jemput para bloggers kat skypark..tengah2 jalan En.Fazly call..ok..walkie talkie tertinggal, so, patah balik..& di sinilah kejadian ini berlaku..adehh..aku mmg berangan k..sekian..aku tak pasan langsung yangg aku tarik tu tingkap, aku mmg sure n penuh konfident tu pintu..ok..aku malu sendiri..hahahaha..Abg Zul nampak..ceh! aku memang rase klaka sgt2 tapi tak kan nak gelakkan diri sendiri kan..tp takpe, aku gelak je..cover malu..hahahaha..

Apizz ngan johan naik pelik..ala, jap je pun abg zul simpan rahsie, pastu abess punah..sume tau..tersebar dengan jayanya..huh.

24 September 2010...
Arrived at Genting.. sampai2 je lobby hilang arah, tak pasan plak mane sume org p..kali ni aku ngan apizzz..Amelia cakap Hotel Genting..ok..apizz jum carik sampai jumpe dengan instruction yg tak berape nak clear guard lobi tuh kasi..redah jela.
Akhirnye aku nampak pun arah ke hotel genting..dengan konfiden aku jadi tukang pandu arah utk apizz..apizzz aku tengok macam tak berape nak konfident, tapi aku tak kire aku da jumpe tunjuk arah..apizzz ajak aku naik lif sebelah..huh. tak mahu..sini! arahan tuh, jangan melawan! sampai je kat tangga lif aku pandang apizzz...lif ni cume turun..ok.aku malu..patut apizz ajak p lif sebelah..ala, apizz kesilapan sket je kot..aku tak pasan arah tujuan lif tu same..ceh! lagi!

Same day..Malam...
Kte p lepak2 k..tak remaja lor dok bilik..hahahaha..tu ayat aku yg tak terkeluar..aku, apizz, johan & abg zul..kteorg pun jalan2 la carik port lepak..tengah jalan2 tuh aku tgk Johan ala2 macam nak melintas, pastu aku pasan ade kete laju n aku tgk abg zul nak melintas..bukan nak..macam nak..aku pun dengan gaya seorg heroin tarikla abg zul, cam nak selamatkan hero..hahahaha..
Tp, bley abg zul yg sengal neh tanye aku sape nak melintas? aku tengok johan takde pulak die melintas..steady je turun..lor..ingat nak melintas..ok. aku malas layan da..hahahaha..Abg Zul? die nangis terharu!

25 September 2010...
Pas breakfast pagi kat genting aku pun dok la lepak2 kat lobby.. ade sofa..hmm..cam bosan je..aku pun p la amik surat khabar tapi aku memang macam konfius, nak marah pun ade, aku dengan konfident letak balik surat khabar tuh..aku dengan sangat konfident merungut ade ke letak surat khabar lame..Johan pun tanye..bape hari bulan..aku pun jawabla..25 September...hahahahaha..faham?...ala, aku terase sekarang da bulan oktober! hahahahah..Tak ingat tarikh la...bukan p sekolah pun nak kne ingat tarikh tiap2 hari nak wat nota..kan..

26 September 2010...
Umah Wak Yatim, Sg. Haji Dorani Homestay...
Bestt..memang indah tempat ni..sangat menenangkan okeh! dalam ketengan pagi tu la aku telah ditertawakan oleh En.Apezz..Aku rase aku citer tu ok dah, pastu aku rase jalan citer aku pun takde la klaka sangat..tapi, En. Apezz punye gelak memang macam citer tu lawak, pastu imaginasi die plak menambahkan lawak lagi citer tuh..adehhh..
memang aku tak faham..aku tunjuk jalan nak p Janda Baik, da En. Apezz tanye..aku pun bagi la tunjuk arah kan. dalam ke tidak  sengajaan tu la aku tak pasan aku berenti kat coner..hahahaha..pastu En. Apezz tambah g lawak tuh sampai kaki2 die pakai nak tunjuk mane plak umah aku..hahahaa..yang ni klaka..ceh!

Abg Zul memang suke la kan bab2 gelakkan aku..habis sume citer2 aku die p citer kat En.Apezz..pecah sume tembelang!

Hahaha..mayb ni perjalanan terakhir kite bersama..pasni pun kite nak bawa haluan masing2 da..tak tau akan berjumpa lagi ke tak..yang pasti sume kenangan kite, kite simpan sebagai satu cerita terindah..

Act, this is the best journey i had..ngan korang sume..mmg sgt bestt..

So, aku bagi kat sorang satu sorang kenangan..hahahahaha

Abg zul ; nampak tingkap van TSSB tu ingat2 la kte k..
Apizz ; Nak naik lif make sure arah perjalanan lif adalah betul okeh!
Johan ; Surat khabar lame pun kekadang orag bace balik pe..kan..
En.Apezz ; nanti klu tetibe rase nak jalan2 kat Janda Baik komfem xsesat da..da clear kan arah jalan..ngeeee~

Oh! mesti rindu sume ni nanti..2 weeks 2 go!

Sayang♥♥♥

2 comments:

  1. Eh dah tak keje ngan TSSB lagi ke? Bunyi macam ye je..

    ReplyDelete
  2. Hi dear Dian...i student praktikal kat TSSB je.. I, Apizz & Johan.. I pun da nak habis, 14 okt last...maybe this is last event yang kami ikut..

    ReplyDelete