L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, October 4, 2010

Pelangi selepas hujan...


"Kadang2 Allah hilangkan sekejap matahari, Allah turunkan hujan...Puas kita menangisi kehilangan matahari tapi rupa2nya ALLAH nak hadiahkan pelangi yang indah..."

Biasa dengar kan kata2 ni..Ni kata2 untuk pujuk hati yang kecewa sbg sumber kekuatan, utk kita pulih balik dari kekecewaan & ttp yakin dengan setiap ketentuan ALLAH, sbb setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya..

Pernah tak dalam hidup korang, korang rase sesuatu yang tak pernah korang sangka tiba2 terjadi..& bagaikan sebuah mimpi..Mimpi yang paling indah & sgt membahagiakan..Tp, sbnarnye bukan mimpi tp tu kenyataan yang tak pernah korang duga pun..

It's happen to me!

Aku pun tak tau ni dugaan atau nikmat yang ALLAH nak bagi kat aku, tp aku sgt2 bersyukur dengan perkenalan singkat yang membuahkan kemesraan ini..Ianya terjalin sekejap sgt tp kemesraan macam da kenal berabad lamanya..

Aku pun xtau dari mana kekuatan tu datang, tp yang pasti kekuatan tu datang dari kesungguhan dan harapan die..Sungguh aku xpercaya tp tah kenapa aku jadi berani.. sesuatu yang paling aku takut utk lakukan..oh!

Dan....

Aku sgt menghargai perkenalan ini..sungguh! Semoga ianya kekal utk selama2nya!


 

1 comment: