L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, October 23, 2010

Dia...


Dia...

Seseorang yang selalu membuatkan aku tertawa  riang

seseorang yang membuatkan aku sedar...Hidup ini indah

Seseorang yang telah mengetuk pintu hatiku tanpa sedar

Seseorang yang membuatkan air mataku mengalir bila aku merasa yang aku akan kehilangannya

Seseorang yang telah menjadikan perasaanku selembut kapas

Seseorang yang telah membuatkan aku tersenyum apabila terjaga dari tidur

Seseorang yang mampu mendengar setiap bicara yang keluar dari bibirku

Seseorang yang aku ingin hidup bersamanya hanya untuk melihatnya tersenyum

Seseorang yang aku merasa cemburu bila dia bersama yang lain

Seseorang yang kini telah memenuhi ruangan hatiku

Seseorang yang mampu membuatkan aku tersenyum hanya dengan menyebut namanya..

Dan...

~Dia.. Anugerah terindah yang pernah hadir dalam hidupku~

No comments:

Post a Comment