L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, October 16, 2010

Yang Indah Bermula Di Sini..



Hari ni hari terakhir aku berpraktikal kat Tourism Selangor.. Perasaan aku? Hahahaha..Bak kate Khalid.."This feeling can't describe".. Yang penting macam2 perasaan aku rase tika & saat ini.. Nak nangis pun aku rase takde sebab, nak ketawa pun aku rase takde sebab..


Thanks untuk majlis farewell untuk aku yang simple tapi akan tersimpan kemas dalam kenangan..
Pizza & Kepci sebagai hidangan..nyummy2..








Apepun, aku sangat2 bersyukur sebab ALLAH temukan aku dangan semua yang terbaik. yang dapat menerima aku seadanya. Yang banyak membantu aku, ajar aku, bagi ilmu kat aku, tak kedekut ngan aku terutamanya bos aku, En.Saad yang sangat menghargai aku & aku rase memang aku tak mampu nak balas budi die..

Camtu gak ngan semua yang sentiasa membuatkan aku tersenyum. En. Yusri yang sangat baik. selalu marah2 manje ngan aku..hahahaha..lagi2 tym aku mintak nak pakai tepon.."ah! takde2"..pastu dengan rase kesian en.yazid hulurkan tepon die kat aku...hahahaha...jaat ar En.yus..suke dera org tau..Pastu asik tak puas ati "Eh, Fida..bukan ko da habis praktikal ke?"..Hehehehe...Adeh En.Yus ni..kecik ati eden tau.."extend 2 minggu la".ok. hari ni memang betul2 last day k. hehehehe~

Kak Aizan lak yang ayu & comel je selalu.. Kalau tanye je pape tym die ngah kusyuk menaip memang 5 jam pastu baru dapat jawapan. Tu pun pas ulang pertanyaan untuk kali yang ke 5..hehehehe..Tapi, kak Aizan..Thank you so.so.so much sebab banyak tolong kte.. & sori..tak dapat nak penuhi permintaan kak Aizan..i have to!

En. Zaimi lak..Yang ni susah sket nak cerita..Memang keje kiteorg berdebat je..Ha. Topiknya ialah poligami..best kan..aduyai..En.Zaimi, tolongla matikan niat anda keh. Hargai ape yang kita ada.. Dapat2 plak Kak Renu yang masuk campur..Abessss..Hahahaha~


 Tgk! Betapa jauh die merenung atap opiss.. En.Zaimi! Ngeee~

En. Apeez lak, klu ngan die memang tak kering gusi.. Ade je lawak spontan yang kuar dari mulut die. Tapi bagi aku wat mase ni bende yang paling lawak bagi die ialah menggelakkan aku..Habis dah rahsie aku pecah kat satu opis... Hahahaha..En.Apezz ni memangla..memang aku tak boleh lupe ar tym makan pizza tuh, En.Yusri gelak sampai tak bernafas..Nasib baik takde pape yang terjadi kat En. Yusri, klu tak, sape nak bertanggungjawab?!
Tapi kan sekarang cam ade kekurangan lak ngan En.Apezz..susu kocaknye..eh. da lame tak nampak En.Apezz berkepit ngan susu kocaknye kan..Susu Kocak? name rasmi yang telah diberi oleh En.Yusri..hehehehe..


En.Apezz dan susu kocaknye satu waktu dulu~

Special thanks gak untuk En. Fazly yang selalu bagi aku peluang ikut macam2 event. asal ade event je, ade la name aku.. Yang paling penting tiap kali event makan heaven! memang bessstt la.. Pastu lawak spontan En.Fazly memang aku takkan lupe. Kadang2 tuh ade je benda yang tak terduga kuar dari mulut En.Fazly secara spontan tapi memang lawak.. Hahahaha~

To All yang len2 : Kak Yus, Puan Khuzaimah, Kak Imah, Kak Fiza, Kak Wati, En.Lan, Kak Syida..Thanks for all your kindness & Support!! All of you r the best things i had.




Dalam banyak2 kenangan selama aku keje kat TSSB, yang aku paling tak boleh lupe tym bacaan YAASIN sempena nak menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak..



Hahahaha..Ade yang speselnye tym ni..bayangkan pas bacaan YAASIN tuh kami telah dipasang2kan..Lepas bacaan YAASIN okeh. Hahahahaha..& kebetulan tym tu baju aku same ngan sampin En.Saad..memang klaka sangat tym tu..

Taraa...Hahahahaha~ Alah..terlindung ah plak.

Seterusnya....


Pasangan 2 sejoli..Ain ngan Abg Zul..

Dan lagi...



Ezaa ngan Yazid..Hahaha..Apizz, tym ni ko pandang je la eh. Ngeeee~ *Blushing*

Memang kalau ingat balik memang boleh tergelak sorang2 la..komfem punya..Memang aku takkan lupekan la..

Pasni ape yang akan sangat aku rindui mestila van Tourism..



Oh! sangat unik k..komfem punyela aku akan merindui ini van! Banyak kenangan ngan van ni..van ni la yang telah membawa aku ke seluruh pelusuk Negeri Selangor..heh.


Oh! Sangat beruntung menjadi sebahagian dari TSSB walau untuk seketika.







I WILL MISS ALL OF THIS SO. SO. SO. MUCH!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment