L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, October 27, 2010

Bye2....Bukan Mudah!

BYE! Hanya 3 patah perkataan tapi maknanya cuma aku yang mengerti..Sungguh. Sangat sukar untuk mengucapkan perkataan itu tika ini. Kalaulah masa boleh diundur, banyak yang ingin aku ubah & hari ni aku tak perlu mengatakan ucapan ini. kalau la aku tak berjanji, aku mungkin masih di sini hari ini,esok & seterusnya.

Tapi,
Aku yakin, ada yang lebih baik tersedia untuk aku..
"La..Doa mak tak makbul ke?" Hahahaha..Air mata berjuraian...
Mak, doa mak makbul..cuma mungkin rezeki orang bukan kat sini..Mungkin kali ni ALLAH nak org dekat ngan mak..

Buat kesayangan2ku..Thanks for every moment..Thanks sebab korang sentiasa ada bersama.
Takkan ada yang dapat replaced erti persahabatan kita. takde yang lebih bermakna selain dapat kenal korang semua..
Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik seperti yang kita impikan. Sungguh.. 3 tahun berlalu begitu cepat..
Sayang korang semua ♥

Soleh, bye2..weh, sedey weh tetibe nak berpisah ngan ko..sejak kem da takde memang aku mangsa ko kan..Tp, Thanks banyak2 selalu ade ngan aku..Atleast, takde la aku senak perut lapar memalam..Hehehehe..Ko sahabat terbaik. Aku doakan ko murah rezeki, pastu ALLAH permudahkan jalan ko..Nak tak nak ko kene abeskan gak Master ko..Ko bole buat k! Pastu doakan aku menyusul lak okeh.
Pasni, ko jangan lupe suh si Iera blaja wat cekodok..aku da jauh..Hahahaha... Tak mampu nak ungkapkan kata2 terima kasih kat ko but ikhlas dari hati  -Tq so much!-

Riessa, Aida,Etty..Tau korang syg akak..Hahahaha..Thanks..Luv u all too!


Amir, Khalid & Soleh..All is free & Available.. Korang terbaik & ALLAH sedang menyediakan sesuatu yang paling baik untuk korang termasuk jodoh! Luv u all! Aku sentiasa doakan.

Dan..Together with them  ♥ :

Will Miss All Of u !

Harap semua janjiku sudah tertunai !

Dan.. Lagu kumpulan sofaz membuai2 perasaan..

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa ...

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa..

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya ...


Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya ...

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya..
untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

Awk pernah cakap dulu lagu ni utk kite.. Kite takkan lupekan lagu ni sebab ni janji yang awk da khianati !

No comments:

Post a Comment