L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, October 19, 2010

Terapi stress!

Malam ni paling bestt aku rase. tak tau nape yang pasti aku rase aku hepiiiii sangat. Macam takde masalah yang menyinggah dalam hidup aku..Hahahaha..Macam la banyak sangat masalahnye kan. Takde la..Seharian arini aku dok menatap laptop ngan penuh komited nak siapkan report aku..Dari pagi kol 9 pagi sampaila kol 5 petang. Mau tak hang pale..

Teruja dapat mesej Khalid die nak shoot untuk astro..Acap mintak tolong..Oh! my fren..Hahahahaha..Soleh plak mesej..Okeh,jum p tengok..Banyak la ko sengal..tak pasal2 aku kene *twist*..Ya ALLAH, sumpah klaka!! Memang aku rase nak tumbuk perut si Khalid..Hahahahaha..

Pastu dapat satu mesej permintaan singgit..aku dial no tak kenal..sejak bile plak aku bukak kedai jual topup singgit ni..ishh..konpius..call2, "saya azman..kawan lama awak..Dulu kite keje same kat Janda Baik, suke lepak same2 kat seksyen 2"...Haaaa..ni aku nak marah..ingat Janda Baik ngan seksyen 2 tuh jiran 2 langkah ke?
Hampeh ko kem!! agak2 la weh..nasib baik aku kenal sore ko..klu tak sia2 dapat binatang peliharaan percuma. Hahahahaha..Sori ah, da buang no lame ko! Hiks2..

Lepak2 kat seksyen2 memang heaven gile..Lame dah tak rase camni..Even malam ni aku, Khalid, Soleh ngan Wa je tapi terimbau gak kenangan lame. Oh! sangat rindu..Pastu tak tau hantu ape yang merasuk dak 2 ekor neh. gelak je memanjang, termasuk la aku sekali..Hahahahaha..Memang tetibe aku rase hilang sume masalah aku. kosong! Zero! Harap2 ketawa yang melampau ni bukanlah punca untuk menangis lagi..oh! aku penat.

Tetibe aku nak pasang 1 tekad..Aku nak keje cepat2..aku nak amik lesen, nak amik kete sebijik yang paling cikai je, pastu da ade transport, da ade keje, aku nak sambung master..Soleh on the way..Aku jeles!!! aku nak gak!! Khalid, we can do it! Kawin tu nanti2 ah pk..

Tapi terpikir gak, kalau kawen lambat2 nanti abang aku mesti bagi balik kata2 yang sering aku ungkapkan " along nak ke nanti along tukar lampin anak along tym along dah bongkok siap bertongkat lagi?" Gulpppp...adoi cik Pidah..sape suh hang kuarkan kenyataan berani mati neh? Last2 kalau hang dapat balik ungkapan ni camne..Kan ke jodoh tu kerja Tuhan?

Takpela..Khalid, ingat janji ko..30 okeh! Hahahahahaha~ Sengal!

No comments:

Post a Comment