L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, October 12, 2010

Banyak lagi yang indah...



Kalau nak ikutkan, hidup kita tak dapat tidak sesekali kita akan rasa gak jatuh terduduk.. rasa sakit yang amat sangat bila tiba2 apa yang kita harapkan sebenarnya bukan untuk kita. Sampaikan terkeluar kata2..kalaulah bunuh diri tu bukan satu dosa besar & memang komfem masuk neraka atau mak tak penah pesan & ajar sume tu, memang dah lame dah..Hahahaha..Tapi, mak aku ajar sume tu, pesan sume tu & rasenye takde la buta hukum sangat..So, berpandukan akal waras, kalau rase nak sangat, panjat bangunan tinggi2 pastu belakon cam nak terjun, bila bomba ngan & tb3 sampai..biar je die pujuk 2,3 jam, dieorang takkan blah selagi korang tak turun.. Bile tgk tb3 da amik 2,3 shoot, turun ar..ne tau pasni die nak amik korang utk aksi stunt..ok. aku mengarut!

Kadang2 orang yang nampak takde masalah sebenarnya orang yang paling banyak masalah.. Kadang gak orang jadikan ketawa untuk release. Yang tu aku. Makin banyak aku ketawa bermakna makin banyak la masalah & kestressan aku.Hahaha..

Along aku ade cakap aritu bile die tanye smthing.."Tie ni orang tanye sume bende nak gelak.." *soklan die agak series.. La, aku takde jawapan untuk soklan die tym tu, gelak jela walaupun soklan die sebenarnye soklan sedih..Hahahaha

Kalau kita asik fikir rasa sedih, memang akan terbawa-bawa.. Makan tak kenyang, tido tak lena, mandi tak basah..oh! tu orang bercinta. ah! lebih kurang la.

Tapi, nak ubat hati yang lara, kenang-kenang kan lah yang indah. Kalau orang yang kita sayang bukan milik kita.. hargailah yang ada yang masih sayang kan kita. Walau mereka tak seistimewa dia dalam hati kita, tapi dah cukup beruntung ada yang sudi menemani kita di saat kita betul2 memerlukan.

Saat & Tika ini aku mula belajar untuk tak sewenang2nya letakkan rasa sayang pada yang tak selayaknya mendapatkan.. Di saat aku memberi & dia harus membuat pilihan..Hahahahaha..Funny!

Ada betulnya dengan kata-kata ni :

Hal yang paling jahat yang mampu lelaki lakukan pada perempuan adalah membiarkannya jatuh, sedangkan lelaki tersebut tidak benar-benar ingin menangkapnya!

Abaikan...so,

Skrang ni yang paling penting aku nak cipta bahagia aku sendiri ngan orang2 yang sayangkan aku..Aku nak plan masa depan aku. aku rasa skrang kawan2 aku la yang terbaik ada dalam hidup aku..Kat sini sapela yang aku ade kecuali kawan2 aku yang sentiasa bersusah senang ngan aku. Yang sudi kongsi gelak tawa bersama.

Doa aku skrang? Aku mohon sangat wat mase ni takde sape lagi yang sudi mengoffer kan diri untuk jadi awek buat Khalid, Soleh ngan Amir.. Hahahahaha...Weh, sori la..Kalau korang ade awek, mesti kte tak dapat nak rapat camni lagi..Takkan la cik awek boleh accept..So, korang kne tunggu aku kawen dulu baru la korang pasang niat carik awek keh!..Ngeeee~ Moga2 korang tak la terbaca entry neh. hehehehe.

Tp, kalau sampai tua takde orang nak kat korang, jangan salahkan aku plak..bukan salah aku keh. memang takdir camtuh..ngeh~

Papepun, Syukur sangat ade korang...*Fyra *Zack *Khalid *Soleh *Amir *Cam *Akmal *Putri..Korang mmg best!


"patah hati itu tergantung padamu. patah hati akan dirasakan selama kamu memang mahu kewujudannya dan membiarkannya terus menghimpit kehidupanmu. apa yg harus dilakukan adalah bukan bertahan atas patah hati, tapi bagaimana untuk belajar darinya."

No comments:

Post a Comment