L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, October 14, 2010

Hidup & Pilihan...



Indah kan hidup kalaulah kita sentiasa meniti jalan yang lurus tanpa perlu membuat pilihan..

Tapi bila dinamakan kehidupan, kita memang sentiasa akan berhadapan dengan pilihan. Pilihan yang akan menentukan segalanya. Kadang-kadang hidup memang perlukan pengorbanan. Berkorban untuk kebahagiaan & kegembiraan orang lain.

Hahahaha..cam klaka je bunyi nye..Yup. Klaka. Tapi tu la kehidupan ye murid2.. Okeh. Da tak mau da skema2, sedih2..Bukan dapat pe pun kan. kalau nangis yang keluar tu mutiara, berbaloi gak..

Mulai hari ni tutup buku lame..Bukak buku baru.

Pilihan aku sekarang ialah Mak, Mak Leha, Abah, Abg, Kakak & Adik2 aku.. Juga untuk kawan2 aku yang sentiasa berdiri untuk menyokong aku..TQ..Jodoh?? Aku yakin ALLAH sedang menyediakan sesuatu yang terbaik untuk aku.

Eh. Jap.. Aku teringat satu lagu yang agak jiwang..Dulu tym kecik2 aku suke benar lagu jiwang.Padahal mase tu aku takde BF pun..takde orang nak pun kat aku..heh..Tapi, bab2 lagu jiwang memang aku sangat expert..hahahaha~

Salah satunya kumpulan arrow..Fuh. Jatuh cinta ngan sore vokalis die Ringgo yang romantik.. One of the songs yang aku memang suka..

~Sendu Di Hati, Rindu di jiwa~

~ Takdir yang menentukan ~ Pertemuan yang tak disangka ~ Takdir jua yang menentukan perpisahan ~ Di talian cinta ini ~ Terjalin ikatan mesra ~ Walau hanya seketika ~
Bagiku sungguh bermakna ~

~ Masih terkenang lagi ~ Kepadamu insan misteri ~ Yang sudi bertamu di hati ~ Tersentuh hatiku ini ~ Rasa ingin bersamamu ~ Menyapu si airmata ~ Menghilangkan rasa sendu di hati~

~ Setiap malam ~ Kutunggu panggilanmu ~ Resah hatiku menanti ~ Walaupun sehari takku dengar suaramu ~ Hati rindu…
Kuterasa dunia ini bagai terhenti ~

~ Aku tahu kau rindukan aku ~ Belaian kasih mesra untukmu ~ Tak sempat lagi kita bersua bermesra ~ Engkau telah pergi jauh ~Terlerai genggaman mawar dari tanganku..

Hahaha..Jiwang beb. Tp, ni la ekspresi perasaan aku tika ini..& Semoga pilihan aku dapat membuatkan orang bahagia walau aku terluka!

Sekian.














No comments:

Post a Comment