L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, October 22, 2010

Buat terakhir kali...

Last presentation, last report, last tido depan laptop untuk siapkan slide..segala yang terakhir yang bakal aku rindukan..

Pukul 9 pagi aku kuar rumah..singgah seksyen 2 untuk print appendices..Semalam boleh lupe save dalam pendrive..adehh..dah kene wat keje dua kali..sebelum tuh..report aku da siap berprint & berbinding okeh...

See...
Sila abaikan meja yang bersepah itu okeh.

Dengan penuh keazaman aku langkah kan kaki keluar rumah..oh! sungguh berdebar kali ni nak present.. perkara paling lama yang dah aku tinggalkan..

Tapi, Alhamdulillah..Everything okey! "Good job" from En.Nazri buatkan aku tersenyum! Thanks En.Nazri!!!!

Di bilik MPP Khalid menanti aku, jumpe lak K..Oh! lame kte xjumpe kan..


Alhamdulillah! Sume dah berakhir dengan baik..Syukur Ya ALLAH!

Tetibe rindukan Puan Yuslinda..Puan, U'r baby semua dah besar & da habiskan praktikal ! Sume berkat doa & pertolongan puan..

Askar yang Puan bagi masih lagi disimpan.. Ingat lagi pesan Puan, bawa tym grad nanti..Oh! tak sabar menanti hari tu..I will!!

Dan suara hati aku sampaikan..Puan Yus still macam dulu..


Sila click pada gambar untuk hasil yang memuaskan..


Puan..Rily miss u!!!


No comments:

Post a Comment