L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, October 10, 2010

10.10.10...



Perfect 10! and it was today...


Ade ape ngan hari ni? Hari ni aku belajar something dalam hidup aku.. Aku belajar yang mencintai bukan beerti memiliki.

Tuhan! bagi aku kekuatan!

Dah lame perasaan ni mati untuk perkara2 camni, tapi tah kenape hari ni boleh subur balik..sungguh perasaan ni memang betul2 menyiksakan..

Pastu airmata ni plak cukup degil nak berenti..hadui..Aku da pesan, nak kuar, kuar sket2 je, tak pun kuar tym cuti sebabnye efek die esok mate aku yang tak berape nak besar ni akan makin mengecil..ape nak jawab klu orang tanye? terlebih tido! hahahahaha~

Perkara yang dah lame sangat aku tak buat...menangis! Aku ingat paling last aku nangis teruk tym mak leha aku sakit..tu je la last, pastu da takde.. Aku ni memang jenis sensetif orangnye, tapi aku dah pesan kat diri aku...Airmata bukan penyelesaian masalah kecuali kalau soal hati..memang takde kompromi..Air mata memang perlu..Lagi pun ALLAH memang kurniakan airmata untuk digunakan bila perlu kan. & Hari ni aku rase i need u la. Thanks menemani perasaan aku.

Pastu kawan baik aku, Ain tepon. "Weh, Aku kat Shah Alam ni".. Besar bijik mate aku dengar die cakap cenggitu..macam miracle plak..tp, "weh, aku tipo je"..huh.

Tujuan die call ? "Ko free tak 24hb 10?, datang umah aku eh."

Tahniah Ain!

Tetibe air mata aku continue balik kua.. Aku akan kehilangan kawan baik aku! oh!
Ko jangan salah faham, aku happy utk ko..Cuma, aku tetap akan rase kehilangan sbb pasni status kite akan berbeza..Ko satu2 nya kawan yang paling mengenali aku & terbaik dalam hidup aku..

Tp, Aku akan tetap selalu doakan ko!


" Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu seseorang yang sangat bererti dan mendapati pada akhirnya kamu harus melepaskannya pergi.."

No comments:

Post a Comment