L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, October 5, 2010

First & Da Last assigment...



Di saat ini aku betul-betul tengah pening nak buat slide presentation, report & isi log book.. Semalam ade la aku start wat slide tu pun sebab aku dapat slide presentation sue, tetibe secara tak sengaja hidayah datang nak start wat slide, mule2 memang sangat bersungguh..hahahaha..fokus 100% okeh...sampai je slide no 5 aku pandang laptop, laptop pandang aku...idea 0! Hahahaha

Report aku? baru page 1 dengan perkataan acknowledgement...Pastu aku tak tau sape la yang aku nak bagi penghargaan..nope! bukan takde sape untuk dihargai tapi idea nak menulis tu memang betul2 takde.mati!

Log book aku plak da dua bulan rasenye tak bertulis, pastu aku tak penah lak catat kat mane2 ape yang aku buat..aku pun tak tau mampu ke aku menipu..hahahaha..nak pk idea menipu pun ingat senang ke? susah woooo~

Untuk semester 6 ni, kire ni la assigment pertama merangkap assigment terakhir untuk aku & semua la..

Sejak berpraktikal ni memang dah tak buat dah assigment2 camni, nak mengarang-ngarang, menipu-nipu nih... Ape tak nye, kol 10 malam aku dah dibuai mimpi2 indah..hahahaha..heaven giler..dah tak payah pening-pening pk kan esok nak submit assigment ni, esok nak present ni...kol 3 pagi pun tahan mate g..takde maknenye..kol 10 tido, esok kol 6.30 bangun keje...hahahha..best2..keje siap kat opisss...balik umah honeymoon...Tapi, ha...

Ade tapinye..yang paling tak honeymoon ujung minggu...Yela, name pun Tourism kan..memang susah la nak dapat erti kata sebenar ujung minggu sejak aku berpraktikal..aku rase dalam 4 bulan praktikal ni ade la kot rase 5,6 minggu dalam erti kate ujung minggu..yang len2 aku ikut event tah merate ceruk sume aku ikut..

Yang pasti setiap event yang aku ikut, mesti event yang best2 pastu makanan yang heaven2 lagi2 yang terbaru..My Selangor Story punye event..oh! gile..berat aku otomatik bertambah 2kg! hahahahaha...Maunye tak best tido hotel, makan free, sume support...gile tak best..elaun dapat...huh..masyukkk!!!!

Okeh..berbalik pada Report, log book & slide presentation aku..Aku tak dapat nak pastikan bile aku mampu siapkan tp, aku kene cube gak siapkan, mampus tak grad aku..nak tak nak memang kene wat gak..kompem! Si Khalid pun, Cakap nak buat same, huh. batang idong pun tak nampak..apedaaa..Aku ni kang, selagi batang idong die tak nampak selagi tu la memang tak berbuat la report..

Ala..macam la tak biase esok nak anta malam ni baru buat kan..rilek2 sudah..

Khalid.. Segera keh! waiting for you!

No comments:

Post a Comment